۱۳ دی ۱۳۹۱، ۱۴:۴۰
کد خبر: 80484007
T T
۰ نفر
جوانان در شهرك هاي صنعتي زمين با شرايط ويژه مي گيرند

تهران بزرگ- مشاورجوان سازمان صنايع كوچك وشهرك هاي صنعتي ايران گفت:براي جوانان و نخبگان جوان در شهرك هاي صنعتي زمين با شرايط ويژه در نظر گرفته شده است و اين شرايط ويژه شامل ارزان تر بودن زمين ها است و نيز تسهيلات اعطايي با اقساط بيشتر از حد معمول خواهد بود.

مصطفی جولاد نیكو، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:مشاوران جوان سازمان مستقلی بود كه با نظر ریاست جمهوری مقرر شد در خود وزارتخانه ها به فعالیت ادامه دهند و در وزارت صنعت، معدن و تجارت این امر با نظر وزیر انجام شد.

وی گفت: درسال جاری كه به نام سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است از وجود مشاوران جوان و جوانان نخبه و صنعتگر در وزارت صنعت، معدن و تجارت بهره بیشتری خواهیم گرفت و لذا جلسات متعددی در این زمینه برگزار كرده ایم.

جولاد نیكو افزود: اكنون مشاوران جوان در وزارت صنعت، معدن و تجارت گروه های تخصصی تشكیل داده و از جوانان متخصص در هر رشته استفاده می كند.

وی اظهار كرد:حوزه مشاوران جوان در سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی تشكیل شده و اكنون حرف های زیادی برای گفتن دارد.

جولاد نیكو گفت: براساس نظرات ریاست سازمان مقرر شده جوانان نخبه، صنعتگر و سرمایه دار برای فعالیت در شهرك های صنعتی جذب شوند لذا آمادگی واگذاری زمین در شهرك های صنعتی به جوانان را داریم.

مشاورجوان سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی افزود: جوانانی كه جذب شهرك های صنعتی شوند و فعالیتی را در این شهرك ها شروع كنند با پرداخت تسهیلات ویژه مورد حمایت قرار می دهیم.

تهرام/9977 /675