۱۳ دی ۱۳۹۱، ۱۴:۳۲
کد خبر: 80483992
T T
۰ نفر
استاندار تهران: تعطيلي دو روزه پايتخت با هدف سلامت شهروندان انجام شد

تهران بزرگ - استاندار تهران گفت: تعطيلي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه اواخر ماه گذشته به علت آلودگي هوا بود كه كارشناسي شده و با هدف سلامت شهروندان انجام شد.

'مرتضی تمدن' روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: در تعطیلی ماه گذشته پایتخت شرایط آلودگی هوا به اضطرار رسیده بود و این كار با كارشناسی كمیته كاهش آلودگی هوا و برای سلامتی شهروندان انجام شد.

وی ادامه داد: تعطیلی روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای مدارس و مهد كودك ها هم با كارشناسی و تاكید بهداشت و درمان صورت گرفت.

استاندار تهران درباره تعطیلی فرزندانی كه پدر و مادرشان شاغل هستند، گفت: از دستگاه های دولتی خواستیم با دور كاری و یا مرخصی این كارمندان موافقت شود كه همكاری های لازم از سوی برخی دستگاه ها انجام شد.

وی افزود: ‌ما باید در تمام جهات نگاه جامعی به تعطیلی در تهران داشته باشیم زیرا شرایط این استان در كشور تاثیرگذار است.

تمدن درباره احتمال تعطیلی در روزهای آینده گفت: ما در این باره چیزی نمی گوییم و منتظر شرایط آب و هوایی هستیم و لحظه به لحظه شرایط را پایش و كارشناسی می كنیم.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم كمیته كاهش آلودگی هوا 28 راهكار برای كاهش آلاینده ها در حال انجام است و امیدواریم با تعطیلی آخر هفته و تغییر شرایط آب و هوایی شاهد كاهش آلاینده ها باشیم.

تهرام/7261/1556/
۰ نفر