۱۳ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۴۲
کد خبر: 80483577
T T
۰ نفر
بيش از 280 نفر از دانشجويان استان سمنان به سرزمين وحي اعزام مي شوند

سمنان - آيين قرعه كشي عمره دانشگاهيان استان سمنان همزمان با سراسر كشور در دانشكده علوم انساني دانشگاه سمنان برگزار و اعلام شد بيش از 280 نفر از دانشجويان اين استان به خانه خدا مشرف مي شوند.

در مجموع چهار هزار و 787 نفر از دانشجویان استان برای تشرف به حج عمره ثبت نام كرده بودند كه بر اساس سهمیه تعیین شده 289 نفر به این سفر معنوی اعزام می شوند.

سهمیه عمره دانشجویی استان سمنان یك كاروان متاهلی و یك كاروان مجردی است كه از این تعداد 153 نفر مجرد و 136 نفر هم متاهل هستند.

زائران خانه خدا فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده به سرزمین وحی اعزام می شوند.

دانشجویانی كه برای تشرف به حج عمره نام نویسی كرده اند می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به نشانی اینترنتی www.labbayk.com و وارد كردن اطلاعات خود ، از نتیجه قرعه كشی آگاه شوند.

سهمیه عمره دانشجویی كشور امسال نسبت به پارسال 50 درصد كاهش داشته است.

حجةالاسلام 'حسین ذوالفقاری' مسوول ستاد عمره دانشگاهیان استان سمنان در مراسم قرعه كشی عمره دانشجویی دانشگاههای استان سمنان كه با حضور رابطین دانشگاههای سراسر استان برگزار شد، در خصوص فرآیند حج دانشجویی سال جاری مطالبی بیان كرد.

'دوست محمدی' كارشناس عمره دانشگاهیان استان سمنان نیز درباره زمان بندی تحویل مدارك و نكات ضروری مقدمات كاروان بندی توضیحاتی ارائه كرد.

از دانشگاه سمنان 603 نفر برای تشرف به عمره دانشجویی ثبت نام كرده بودند كه پس از قرعه كشی انجام شده 63 نفر پذیرش شدند.ك/1

599/608