۱۳ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۲۶
کد خبر: 80483544
T T
۰ نفر
شهروندان خورموجي خواستار راه اندازي جايگاه سي ان جي اين شهرشدند

بوشهر- شهروندان خورموجي مي گويند: عمليات اجرايي جايگاه گاز سي ان جي شهرداري اين شهر از سال87 آغاز شده اما هنوز به بهره برداري نرسيده است.

به گزارش ایرنا، شماری از صاحبان خودروهای دوگانه سوز در شهر خورموج از جمله مجتبی حسین زاده، محمد رضا دشتی زاده، سید امین موسوی، سید حسین هاشمی افزودند: مدتی است كه از تكمیل جایگاه سی ان جی شهرداری خورموج می گذرد اما به دلایل نامعلومی راه اندازی و بهره برداری نشده است.

تاكسی داران شهر خورموج نیز اعلام كردند: به علت راه اندازی نشدن جایگاه سی ان جی شهرداری، روزانه باید چند ساعت درصف تنها جایگاه سوخت سی ان جی درون شهری خورموج معطل شویم.

آنان افزودند: این درحالی است كه این جایگاه بیشتر روزها خراب است و پاسخگوی این همه خودرو گاز سوز نیست.

شهردارخورموج با تایید مشكل تاكسی ها و صاحبان خودروهای گاز سوز در این شهر اظهار كرد: جایگاه سی ان جی شهرداری خورموج جزو 9 جایگاه سوخت سی ان جی دراستان بوشهر است كه از سال 87 عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

كرامت الله طاهری افزود: هم اكنون بیش از 90 درصد كارهای اجرایی و تجهیزانی این جایگاه از جمله ساختمان، تاسیسات و تجهیزات و نصب برخی قطعات انجام شده است.

وی اضافه كرد: اما هنوز این جایگاه سوخت سی ان جی تكمیل نیست و پیگیری های ما برای تكمیل و راه اندازی آن نیز تاكنون نتیجه ای نداشته است.

شهردار خورموج گفت: وزارت دفاع پیمانكار مجری این طرح است و دلایل تكمیل و بهره برداری نشدن این جایگاه با وجود پیگیری های مكرر برای ما نیز مشخص نیست.

وی افزود: بیش از 100 تاكسی گاز سوز و صدها خودرو دوگانه سوز اداری و شخصی در شهر خورموج وجود دارد كه با راه اندازی این جایگاه سوخت سی ان جی مشكل آن ها و صف های طویل مقابل تنها جایگاه سی ان جی این شهر برطرف خواهدشد.

شهر خورموج با 40 هزار نفر جمعیت مركز شهرستان دشتی است و در فاصله 80 كیلومتری جنوب بوشهر واقع است. ك/3

7206/539