۶ دی ۱۳۹۱، ۲۳:۳۹
کد خبر: 80474259
T T
۰ نفر
امام جمعه ايلام: حضور به موقع مردم فتنه 88 را خاموش كرد

ايلام- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: حضور به موقع ملت غيور و قهرمان ايران اسلامي در خلق حماسه 9 دي جريان فتنه را براي هميشه خاموش كرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'محمدنقی لطفی' روز چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان دره شهر افزود: مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری در فتنه 88 باعث شد، این جریان در واقع به خلق حماسه 9 دی به عنوان رخداد ماندگار ملت ایران تبدیل شود.

وی ادامه داد: حماسه ملت ایران در 9 دی از افتخارهای بزرگ تاریخ ایران اسلامی است كه مردم بار دیگر وفاداری خود را به ولایت و انقلاب اسلامی اثبات كردند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان ایلام اضافه كرد: ملت بصیر ایران اسلامی امسال نیز در آیین گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی حضوری حداكثری خواهند داشت و بار دیگر با آرمان های مقام عظمای ولایت و انقلاب اسلامی تجدید پیمان خواهند كرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برنامه های دهه فجر باید مردمی برگزار شود تا مردم حضوری فعال و گسترده در این آیین ها داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست گفت: حضور به موقع و آگاهانه مردم در عرصه های مختلف باعث سرافرازی و اقتدار نظام شده است.

حجت الاسلام 'جواد نوری' افزود: ستادهای شهرستانی به منظور برگزاری باشكوه آیین های دهه فجر امسال متشكل از 17كمیته در تمام شهرستان های استان تشكیل خواهد شد.

وی بیان كرد: اهتمام این كمیته ها برگزاری هرچه باشكوه آیین های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

نوری ادامه داد: ستاد دهه فجر استان هفته آینده در شهر ایلام با حضور اعضا تشكیل و فعالیت خود را آغاز خواهد كرد.

دیدار با دو خانواده شهید و محروم دره شهر از دیگر برنامه های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در سفر به این شهرستان بود. ك/2

7171/565