۶ دی ۱۳۹۱، ۱۹:۵۱
کد خبر: 80474137
T T
۰ نفر
كارت قرمز در انتظار كريستين رونالدوي بداخلاق

مادريد - 'كريستيانو رونالدو' مهاجم پرتغالي رئال مادريد كه به دليل بداخلاقي و خشونتهايش در بازيهاي اخير پنج بار كارت زرد گرفته است، در آستانه دريافت كارت قرمز و محروميت از بازي در مسابقات باشگاههاي برتر فوتبال اسپانيا (لاليگا) قرار دارد.

به گزارش ایرنا، روزنامه ورزشی 'ماركا' چاپ اسپانیا امروز چهارشنبه نوشت:كریس رونالدو در پنج بازی پی‌ در پی‌ اخیر با آژاكس آمستردام در چارچوب قهرمانان اروپا، و وایادولید ، سلتا د ویگو، اسپانیول و مالاگا كارت زرد گرفته و این امر موجب شده است وی در آستانهٔ محرومیت یك بازی در قهرمانی لالیگا باشد زیرا اكنون او چهار كارت زرد در این رقابتها دارد و پنجمین كارت، وی را از بازی بعدی محروم خواهد كرد.

این روزنامه افزود: رفتار كریستیانو در بازی‌های اخیر از نظر انضباطی و اخلاقی‌ تغییر كرده و او به بازیكنی تبدیل شده است كه مدام اعتراض می‌‌كند و یا در برخی‌ از مشاجره‌ها شركت می جوید. نمونه آن، مشاجره او با 'هوگو مایو' بازیكن تیم سلتا بود كه بازیكن پرتغالی به او لگد زد.

به نوشته ماركا، داور دیدار می توانست در همان بازی به كریستین رونالدو كارت قرمز بدهد و او را از زمین اخراج كند اما این كار را نكرد.

به عقیده این روزنامه، علت اصلی تغییر رفتار رونالدو در هفته های اخیر بحران درونی رئال مادرید بویژه درگیری میان 'خوزه مورینیو' سرمربی پرتغالی آن با 'فلورنتینو پرز' رییس باشگاه است كه به سطح بازیكنان نیز كشیده شده و بر نتایج تیم نیز اثر گذاشته است به گونه ای كه آنها با حالت عصبی كه دارند، قادر به بازی كردن به طور عادی نیستند.

بر اساس این گزارش، كریستیانو كارت‌های زرد خود را در جریان بازی با آژاكس، سلتا و اسپانیول به دلیل لگد زدن به بازیكن حریف، وایادولید به دلیل اعتراض و در مقابل مالاگا به دلیل لمس عمدی‌ توپ با دست گرفت.

ماركا خاطرنشان كرد: پنج كارت زرد در جریان پنج بازی ، برای یك بازیكن مهاجم، زیاد است و این در حالی است كه كریستیانو رونالدو پس از اینكه در نخستین سال حضور در رئال مادرید دو بار پشت سر هم از بازی اخراج شد، اخلاق خود را بسیار تغییر داده بود.

به نوشته این روزنامه، كریستیانو در تاریخ 28 ژانویه سال جاری چهارمین كارت زرد خود را در بازی با زاراگوسا گرفته بود و از آن پس به مدت 10 ماه كه 40 بازی انجام داد، هیچ كارت اخطاری نداشت چون رفتارش تغییر یافته بود، از مشاجره‌ها دوری می‌‌كرد و اعتراضات را كنار گذاشته بود.

ماركا نوشت: بازیكن پرتغالی در حالی‌ در آستانهٔ محرومیت قرار دارد كه تیمش امیدواری اندكی برای پیروزی در لالیگا دارد و تحقق این امید اندك نیز زمانی میسر است كه رئال مادرید در همه بازی‌های لیگ پیروز شود.

برای تحقق چنین چیزی، لازم است كریستیانو رونالدو همه همت و اراده خود را صرف تیم كند و با فراموش كردن اخلاق غیر ورزشی به گلزنی و یا دادن پاس گل بپردازد.



اروپام **1234**1551**