فرماندار چالدران بر جديت مديران براي مقابله با بحران هاي احتمالي تاكيد كرد

چالدران، اروميه - فرماندار چالدران گفت : با هرگونه سهل انگاري مديران در مقابله با بحران هاي احتمالي برخورد جدي خواهد شد.

احمدرضا قلی پور روز چهارشنبه در جلسه ماهانه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چالدران اظهار كرد: توپوگرافی كوهستانی و راه های صعب العبور شهرستان چالدران احتمال بروز خطر و بحران در فصل زمستان با توجه به بارش های زیاد برف و كولاك را فراهم آورده است لذا باید اقدامات پیشگیرانه در دستوركار شورای هماهنگی مدیریت بحران قرار گیرد.

وی با تاكید بر ارتباط تنگاتنگ اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با دبیرخانه شورا افزود: گزارش وضعیت جوی روزانه از طریق سازمان هواشناسی شهرستان چالدران با تحلیل هواشناسی یك هفته آینده به اعضای شورای هماهنگی اعلام شود.

احمد راد سرپرست اداره راه و شهرسازی چالدران هم در این جلسه از استقرار اكیپ های راهداری در تمام مسیرهای اصلی و روستایی خبر داد و گفت: از زمان آغاز بارش ها 86 سرویس نمكپاشی شده است كه بیش از 340 تن نمك در این راستا مصرف شده است.

مهدی پراوند رئیس ایستگاه هواشناسی شهرستان چالدران نیز در این جلسه با بیان اینكه تاكنون 3 مورد بارش برف بالای 10 سانت در شهرستان اتفاق افتاده است كه گزارش های تحلیلی و پیش بینی آن به صورت تشریحی به دبیرخانه شورای هماهنگی مدیریت بحران فرستاده شده است.

7128/583