۶ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۳۸
کد خبر: 80473436
T T
۰ نفر

ساختمان گردان امام سجاد(ع) چرام افتتاح شد

۶ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۳۸
کد خبر: 80473436
ساختمان گردان امام سجاد(ع) چرام افتتاح شد

چرام - ساختمان شماره يك گردان 488 امام سجاد (ع)چزام با حضور جمعي از فرماندهان تيپ 48 سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد و مسوولان دستگاه هاي اجرايي روز چهارشنبه به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجری طرح های عمرانی سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این طرح گفت: این پروژه با اعتبار یك میلیارد و 500 میلیون ریال و در زمینی به مساحت یك هزار و 600 و زیربنای 250 مترمربع احداث شده است.

حبیب الله درخشان فر افزود: سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد در سال جاری شش پروژه شامل ساخت سه پایگاه مقاومت،دو سوله و ساختمان افتتاح شده را در شهرستان چرام اجرایی كرده است.

وی بیان كرد: پنج پروژه دیگر از پیشرفت فیزیكی مطلوبی برخوردارند كه تلاش می شود به زودی به بهره برداری برسند.

فرماندار چرام نیز گفت: نقش بی بدیل بسیج در عرصه های مختلف بر هیچكس پوشیده نیست و صلابت، مقاومت و ایثار بسیجیان مشت محكمی بر دهان یاوه گویان و مستكبران غربی است.

'علیرضا نیكروز' با اشاره به اینكه امروزه دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به كشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهند كرد ،افزود: حضور بسیجیان سلحشور و جان بركف در تمامی صحنه ها توطئه های دشمنان را خنثی می كند.

وی تقوای الهی، ولایتمداری، عشق به میهن و ایثارگری را عامل موفقیت بسیجیان در تمامی عرصه ها دانست و بیان كرد: این ویژگی ها موجب شده تا فرزندان غیور ایران اسلامی قله های افتخار را یكی پس از دیگری فتح كنند.

گفته می شود ساختمان شماره یك گردان امام سجاد(ع) تیپ 48 فتح مستقر در چرام به نام پاسدار شهید 'خدامراد مردای' نامگذاری شده است.

671/7534