۳۰ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۵۷
کد خبر: 80464710
T T
۰ نفر
واحدهاي صنعتي،معدني وصنفي موظف به اخذ شناسه كسب و كارهستند

اهواز- رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تمامي واحدهاي صنعتي، معدني و صنفي موظف به دريافت شناسه كسب و كار هستند.

گزارش پنج شنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان،به نقل از ' امیر حسین نظری ' حاكی است: به منظور یكپارچه سازی اطلاعات حوزه صنعت، معدن و تجارت و پرهیز از ورود داده ها و اطلاعات موازی و نیز تسهیل كار مراجعه كنندگان به وزارت صنعت، معدن و تجارت، كلیه اشخاص و بنگاه های صنعتی، معدنی و صنفی موظف به دریافت شناسه كسب و كار از طریق مراجعه به سامانه بهین یاب هستند.

وی گفت: از نیمه مهرماه سال جاری، ارائه هر گونه خدمات به واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی و صنفی اعم از معرفی برای ارائه هر نوع تسهیلات به موسسات مالی و بانكی، معرفی برای سهمیه سوخت و هر نوع سهمیه دیگر كه متعلق به واحدهای تولیدی است منوط به داشتن شناسه كسب و كار است.

این مقام مسوول بیان داشت: كلیه واحدهای صنعتی بالای 50 نفر و كلیه واحدهای معدنی موظفند آما رتولید، توزیع، ذخیره ، اشتغال و صادرات خود را به همراه سایر اطلاعات مورد نیاز به صورت ماهانه و از طریق سامانه بهین یاب، در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دهند.

ك/1 7158/641