۲۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۴:۴۶
کد خبر: 80454644
T T
۰ نفر
امام جمعه شهركرد:خدمت بي منت به مردم، نعمت الهي و عبادت خداست

شهركرد - نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهركرد از خدمت بي منت به مردم به عنوان اصل پذيرش مسووليت در نظام جمهوري اسلامي ياد كرد و افزود:خدمت بي منت به مردم، نعمت الهي و عبادت خداست كه نصيب كارگزاران نظام و مديران شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام' محمدعلی نكونام' روز پنجشنبه در شورای اداری چهارمحال وبختیاری اظهار داشت: مسوولان به عنوان خدمتگزاران مردم در نظام اسلامی، جز خدمت صادقانه، شفاف و بی منت جایگاه دیگری ندارند.

وی با بیان فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع استادان دانشگاه های كشورهای اسلامی، اضافه كرد: بایستی در دین خود استوار باشیم و از عقاید صحیح و منطقی خود نیز كوتاه نیاییم كه اگر خدایی نخواسته از اسلام كوتاه آمدیم، خود و نظام را در معرض نابودی قرار داه ایم.

امام جمعه شهركرد با بیان حدیثی از امام علی علیه السلام، بر لزوم باور دین در همه امور مردم تصریح كرد و افزود:اگر دولت و نظامی با چارچوب دین احاطه شد، آن نظام مغلوب ناپذیر است و با اقتدار به سوی آرمان ها حركت می كند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری همچنین از ولی فقیه به عنوان ضامن دین مداری و استحكام دولت دینی یاد كرد و افزود: مفتخریم كه انسانی خودساخته، مهذب و خداشناس زمام امور نظام جمهوری اسلامی را به دست گرفته است.

وی همچنین در ادامه سخنان خود بر لزوم خدمت به مردم، توجه به مطالبات مردم و رفع مشكلات آنان و پاسخ منطقی به درخواست ها و نامه های مردمی تاكید كرد.

547/