۲۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۰
کد خبر: 80454337
T T
۰ نفر
پنجمين سراي روزنامه نگاران كشوردركهگيلويه وبويراحمدراه اندازي مي شود

ياسوج - مدير اجرايي خانه مطبوعات فرهيختگان كهگيلويه و بويراحمد گفت: پنجمين سراي روزنامه نگاران و همچنين خانه مطبوعات فرهيختگان اين استان روز شنبه 25 آذر 91 با حضور 'محمدجعفر محمدزاده' معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به طور رسمي افتتاح خواهند شد.

'زریر حجتی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح جزئیات سفر روز شنبه معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به كهگیلویه و بویراحمد، افزود: محمدزاده علاوه بر دیدار با برخی از مسوولان اجرایی این استان یك نشست عمومی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان نیز خواهد داشت.

وی از نشست تخصصی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران مسوول نشریات و هفته نامه های محلی و منطقه ای كهگیلویه و بویراحمد خبر داد و بیان كرد: قرار است در این نشست برخی از مدیران مسوول به نمایندگی از سایر نشریات به بیان دیدگاه ها و مهمترین مشكلات فراروی مطبوعات استان بپردازند.

حجتی اظهار كرد: خانه مطبوعات كهگیلویه و بویراحمد با پرهیز از هرگونه سیاسی كاری و حاشیه سازی تنها در اندیشه رفع مشكلات صنفی خبرنگاران و مطبوعات این استان است.

وی ارائه خدمات بیمه ای، آموزشی و رفاهی به خبرنگاران كهگیلویه و بویراحمد را از اولویت های كاری خانه مطبوعات این استان اعلام كرد.

671/7530