۱۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۷:۴۴
کد خبر: 80448507
T T
۰ نفر

مسابقه 'محرم در قالب تصوير' برگزار مي‌شود

۱۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۷:۴۴
کد خبر: 80448507
مسابقه 'محرم در قالب تصوير' برگزار مي‌شود

تهران بزرگ- فرهنگسراي كار به مناسبت ايام محرم و سوگواري سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) مسابقه عكاسي را با عنوان 'محرم در قالب تصوير' برگزار مي‌كند.

به گزارش ایرنا از فرهنگسرای كار، هدف از برگزاری این مسابقه تعمیق بخشی نگاه مردم به ایام محرم و حماسه عاشورا، تلاش در بیان احساسات معنوی مردم و انس باائمه اطهار(ع) در عزاداری امام حسین(ع) از نگاه دوربین، توسعه و ترویج فرهنگ محرم و زنده نگه داشتن قیام عاشورای حسینی(ع)،همچنین شكوفایی و كشف استعدادهای جوانان است.

بر اساس این گزارش شركت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند عكاس‌های گرفته شده توسط موبایل و یا دوربین عكاسی خود را از طریق سی دی تا پایان وقت اداری روز یكشنبه 24 دی ماه به دبیرخانه مركزی مسابقه واقع در؛ انتهای بزرگراه یادگار امام جنوبی،تقاطع خیابان هاشمی، فرهنگسرای كار ارسال كنند.

زمان اعلام نتایج این مسابقه ایام الله دهه فجر است و به برگزیدگان این مسابقه به رسم یادبود جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

این مسابقه با مشاركت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 و به مناسبت ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش،برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای كسب اطلاع بیشتر می‌توانند باشماره تلفن 66054561 تماس حاصل كنند یا به آدرس اینترنتی kar.farhangsara.ir مراجعه كنند.

تهرام/7245/1396
۰ نفر