۱۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۴:۱۴
کد خبر: 80448149
T T
۰ نفر
تيم 'فرمانداري' صدرنشين رقابت هاي فوتسال دسته اول فيروزكوه شد

فيروزكوه- با برد در هفته دوم رقابت هاي فوتسال دسته يك شهرستان فيروزكوه جام 'نبي اكرم (ص)'، تيم فرمانداري به تنهايي در صدر جدول رده بندي مسابقات قرار گرفت.

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار ایرنا شرق استان تهران، در آخرین دیدار هفته دوم این رقابت ها كه در سالن سرپوشیده 'شهداء' این شهر برگزار شد، تیم فرمانداری با نتیجه پنج بر یك مقابل حریف خود 'هلال احمر' به برتری رسید.

با این برد و با احتساب پیروزی چهار بر صفر این تیم در برابر تیم 'تپش' در هفته نخست، فرمانداری با شش امتیاز بالاتر از دیگر حریفان در صدر جدول رده بندی هشت تیمی مسابقات ایستاد.

در سایر دیدارهای این هفته تیم 'آفاق' با یك گل برابر 'ماهان' به برتری رسید، تیم 'شهید كامبیز سیر' با نتیجه 2 بر یك برابر هلال احمر تن به شكست داد و دیدار تیم های 'ماهور' و 'مهاجر' به تساوی 2- 2 انجامید.

این رقابت ها با هدف اعتلای سطح كیفی فوتسال شهرستان برگزار می شود و در خاتمه مسابقات، تیم قهرمان جواز حضور در لیگ توابع استان تهران را دریافت خواهد كرد.

گفتنی است شهرستان فیروزكوه آخرین بار هفت سال قبل نماینده ای در لیگ فوتسال توابع استان داشته است.

این گزارش حاكی است پیش از این قرار بود تا هشت تیم برتر رقابت های 'جام رمضان' سال 91 شهرستان برگزار كنندگان لیگ فوتسال باشند كه به دلایلی همچون عدم تمایل سرپرستان تیم ها، نداشتن اسپانسر، مشكلات مالی و مشكلات تحصیلی و خانوادگی برخی بازیكنان این امر محقق نشد.

تهرام/8142/1457/