۱۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵
کد خبر: 80447856
T T
۰ نفر
نمايشگاه توانمندي‌هاي فناورانه ملي برگزار مي‌شود

تهران - نمايشگاه توانمندي‌هاي فناورانه ملي در حاشيه دومين كنفرانس بين‌المللي و ششمين كنفرانس ملي مديريت فناوري و همزمان با هفته پژوهش در روزهاي 26 و 27 آذرماه جاري در تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش ایرنا، 'مهزاد جعفری' دبیر اجرایی دومین كنفرانس بین‌المللی و ششمین كنفرانس ملی مدیریت فناوری روز یكشنبه گفت: این نمایشگاه با هدف ارایه دستاوردهای تحقیقاتی و فناورانه بنگاه‌ها و سازمان‌های مختلف در بخش‌های دولتی، خصوصی و نیمه خصوصی در حوزه فناوری‌های پیشرفته و خدمات فناورانه برپا می‌شود.

وی ادامه داد : در این نمایشگاه، 40 سازمان، نهاد و بنگاه كه در زمینه‌های فناوری هوافضا، زیست ‌فناوری، نانو فناوری، فناوری اطلاعات و ارتباطات و... فعالیت دارند به ارایه آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

جعفری افزود: همچنین در این نمایشگاه كه از سوی انجمن مدیریت فناوری ایران درمحل مركز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود، سازمان‌های سیاست‌گذار در عرصه فناوری، بنگاه‌های فناور و شركت‌هایی كه در زمینه مشاوره مدیریت فناوری به فعالیت مشغولند، دستاوردهای فناورانه، محصولات، خدمات، ابداعات، نوآوری‌ها و یافته‌های خود را ارایه خواهند كرد.

یادآوری می شود، الزام‌ها و ضرورت‌های مدیریت فناوری در كسب‌وكارهای دانش‌ بنیان و سرعت تغییر و تحولات دنیای پیرامونی، زمینه‌ساز برگزاری كنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری بصورت سالیانه و در سطحی بین‌المللی شده است تا از این طریق فضایی مناسب به منظور تبادل دانش میان دست‌اندركاران ملی و بین‌المللی مدیریت علم و فناوری فراهم شود.

بنگاه‌ها و سازمان‌های علاقه‌مند به منظور كسب اطلاعات بیشتر وحضور در نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه ملی در هفته پژوهش، می‌توانند به سایت انجمن مدیریت فناوری ایران به نشانی www.iramot.ir مراجعه كنند.

اقتصام (1) ** 1574 **1561