ديدار رويانيان از استاديوم تازه تاسيس يوونتوس/ مشاوره براي احداث ورزشگاه 30 هزار نفري پرسپوليس

تهران - مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران از استاديوم تازه تاسيس باشگاه يوونتوس ايتاليا ديدار كرد.

به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس تهران، 'محمد رویانیان' پس از مذاكره با 'آدریانو گالیانی' قائم مقام باشگاه آ.ث میلان و همچنین 'فرانكو باره ‌سی' و امضای تفاهم ‌نامه با این باشگاه مطرح ایتالیایی عازم شهر تورین شد و از استادیوم تازه تاسیس باشگاه یوونتوس دیدار كرد.

رویانیان، نشستی نیز با طراح و مجری این استادیوم كه در سال 2011 تاسیس شده است، داشت و به اتفاق وی از بخش‌ های مختلف این ورزشگاه دیدار به عمل آورد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در این نشست در باره تاسیس یك ورزشگاه 30 هزار نفری برای پرسپولیس در سال ‌های آینده مشاوره ‌هایی از این طراح ایتالیایی دریافت كرد و نظرات كارشناسی وی را جویا شد.

رویانیان همچنین از كمپ بین ‌المللی 'نوارلو' كه كمپ اختصاصی باشگاه 'نوارا' ایتالیا است، دیدن كرد و در نشستی كه با مدیر این باشگاه داشت، در باره نحوه همكاری این باشگاه ایتالیایی با پرسپولیس مذاكره كرد.

مدیر باشگاه نوارا خطاب به رویانیان گفت: ما به اندازه آ.ث میلان، اینتر و یونتوس مطرح نیستیم اما فوتبال ایتالیا در تیم ‌های بزرگ خلاصه نمی‌ شود و تیم ‌های كوچكتر امكانات بزرگی دارند و با برنامه ‌ریزی در بخش فنی، تاثیری در افتخارآفرینی ‌های ملی و باشگاهی ایتالیایی داشته‌اند.

رویانیان نیز به مدیر باشگاه نوارا گفت: از زمان ورود به كمپ نوارلو مشاهده كردم كه باشگاه شما افتخارات و جام های زیادی را در طول حیات خود كسب كرده است.

وی ادامه داد: این كمپ بسیار زیبا، مدرن و با امكانات است و من به شما تبریك می ‌گویم كه ابتدا به دنبال زیرساخت ‌ها بوده و با داشتن چنین امكاناتی می ‌توانید با كمی سرمایه ‌گذاری بیشتر، حرف ‌های زیادی برای گفتن داشته باشید.

رویانیان با مدیر باشگاه نوارا در باره اعزام تیم ‌های پایه و بزرگسالان پرسپولیس به ایتالیا و استقرار در این كمپ، مذاكراتی داشت و در باره همكاری های ورزشی، فرهنگی و اقتصادی دو باشگاه نیز با وی به گفت و گو پرداخت.

گفتنی است، تیم نوارا ایتالیا از جمله تیم‌ های حاضر در سری 'ب' ایتالیا است كه كمپ بین ‌المللی آن در ایتالیا از جمله كمپ‌ های شناخته شده و مطرح است.

ورزشی (1). ** 7537 ** 1589