۱۴ آذر ۱۳۹۱، ۱۹:۰۵
کد خبر: 80441994
T T
۰ نفر
ضريح مطهر امام حسين (ع) وارد مقبره شهداي گمنام انديمشك شد

انديمشك، دزفول- ضريح مطهر آقا ابا عبدالله الحسين (ع) كه بامداد امروز (سه شنبه) با استقبال مردم انديمشك وارد اين شهر شد، ساعت 18امشب به مقبره شهداي گمنام انديمشك رسيد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ازدحام جمعیت عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در شهر اندیمشك موجب توقف و كندی تردد كاروان حامل ضریح شد به طوری كه كاروان مسیر پادگان دوكوهه تا مقبره شهدای گمنام اندیمشك را در مدت 10 ساعت طی كرد.

این گزارش حاكیست ازدحام جمعیت در طول مسیر عبور كاروان مطهر در اندیمشك به حدی است كه این كاروان ساعت ها در مسیر متوقف شده است.

حضور كاروان های راهیان نور از سراسر كشور، زائرانی از استان ایلام و نیز دیگر شهرهای استان خوزستان در اندیمشك موجب شده تا شور حسینی بار دیگر شهر اندیمشك را فرا گیرد.

گزارش خبرنگار ایرنا از مقبره شهدای گمنام اندیمشك حاكیست: جمعیتی قریب به پنجاه هزار نفر دور ضریح مطهر حلقه زده و عزاداری می كنند.

با ورود ضریح مطهر به مقبره شهدای گمنام اندیمشك آیین های ویژه عزاداری و سوگواری با حضور دسته جات عزادار در این محل آغاز شده است.

استاندار خوزستان نیز به همراه جمعی از مدیران كل دستگاه های اجرایی استان برای استقبال از ضریح مطهر به اندیمشك سفر كرده و در آیین ویژه استقبال از كاروان سفینه النجاه حضور دارند.

شهر اندیمشك امروز لبریز از شور و حال حسینی است.

كاروان های عزادار از نقاط مختلف این شهرستان از روستاها و شهرك های اطراف از بامداد امروز به عشق زیارت ضریح مطهر آقا اباعبدالله الحسین (ع) به شهر اندیمشك آمده اند.

كاروان حامل ضریح مطهر امام حسین (ع) بعد از اجرای مراسم ویژه سوگواری در مقبره شهدای گمنام اندیمشك، امشب عازم دزفول می شود.

7281/648/320