۱۴ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۴۳
کد خبر: 80441428
T T
۰ نفر
همايش كشاورزي نوين در دانشگاه پيام نور مركز مهاباد برگزار شد

مهاباد - با هدف آشنايي با آخرين يافته هاي بخش كشاورزي همايشي با عنوان 'كشاورزي نوين ' در دانشگاه پيام نور مهاباد برگزار شد .

در این همایش كه در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد دانشجویان گروه كشاورزی دانشگاه پیام نور مركز مهاباد آخرین یافته ها و تحقیقات جدید بخش كشاورزی را مورد بررسی قرار دادند .

در این همایش كه به همت انجمن كشاورزی این دانشگاه ترتیب یافت، چندین مقاله علمی در خصوص مقایسه كشاورزی سنتی با صنعتی، چگونگی بهره گیری از سموم دفع آفات و استفاده از ادوات پیشرفته كشاورزی ارائه شد.

رییس دانشگاه پیام نور مركز مهاباد در این آیین گفت: این همایش به منظور توانمندسازی و ارتقاء علمی دانشجویان وبررسی یافته های علمی در بخش كشاورزی ترتیب یافته است .

'معروف خلیلی' افزود: لازم است كه یافته های علمی مركز دانشگاهی مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد تا بتوان از آنها به صورت كاربردی و عملی استفاده كرد .

وی یادآوری كرد: این مركز دانشگاهی با داشتن بیش از 500 دانشجو در 12 رشته زیر شاخه گروه كشاورزی و دو آزمایشگاه ویژه كشاورزی یكی از قطب های علمی مهم در بخش كشاورزی شهرستان است .

دانشگاه پیام نور مركز مهاباد هم اكنون با 56 رشته تحصیلی و شش هزار دانشجو یكی از بزرگترین مراكز علمی و دانشگاهی در آذربایجان غربی است.

7512/548/583