۱۴ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۰۸
کد خبر: 80441345
T T
۰ نفر
رشد و بالندگي هر جامعه در سايه علم و عمل ميسر مي شود

اروميه - رييس دانشكده منابع طبيعي دانشگاه اروميه گفت: رشد و بالندگي هر جامعه در سايه علم و عمل ميسر مي شود.

عباس شفیعی روز سه شنبه در دیدار مدیر كل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی با اساتید و دانشجویان دانشكده منابع طبیعی دانشگاه ارومیه افزود: ارتباط با دستگاه های اجرایی برای دانشگاها امری ضروری است چرا كه دانشجویان آموخته های خود را در ارتباط با این نهادها به عمل می گذارند.

وی با بیان اینكه دانشگاه محل تولید علم و دانش است، اظهار كرد: همراه شدن دستگاه های اجرایی مرتبط با رشته تحصیلی دانشجویان و استفاده دستگاه ها از ایده های نو و یافته های جدید دانشگاهی می تواند راهگشای توسعه جامعه باشد.

شفیعی اضافه كرد: تلفیق علم و اجرا از الزامات توسعه هر جامعه است و برای این منظور و با توجه به پیشرفت بی حد و مرز دانش در بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی در برهه كنونی باید بسترهای لازم برای ارتباط مستقیم دانشگاه و ادارات فراهم شود.

رییس دانشكده منابع طبیعی دانشگاه ارومیه تاكید كرد: حفاظت و نگهداری از عرصه های طبیعی به عنوان ثروت ملی هر جامعه باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

شفیعی گفت: توسعه هر كشور ارتباط مستقیم با عرصه های منابع طبیعی دارد كه باید تلاش كنیم یافته های علمی دانشگاهی را به این بخش انتقال و زمینه های رشد و بالندگی عرصه های ملی را افزایش دهیم.

8137/583