۱۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۸:۲۲
کد خبر: 80440436
T T
۰ نفر
سرپرست فدراسيون ناشنوايان، پيوند اعضاء و بيماران خاص: 24 انجمن ورزشي را تحت پوشش  داريم

اروميه - سرپرست فدراسيون ورزش هاي ناشنوايان، پيوند اعضاء و بيماران خاص گفت: هم اكنون 24 انجمن ورزشي مختلف تحت پوشش اين فدراسيون فعاليت مي كنند كه پنج انجمن، فقط در يك ماه اخير راه اندازي شده است.

به گزارش ایرنا، 'كرم علی مرادی' روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص استان آذربایجان غربی افزود: این فدراسیون از نظر تشكیل و تعدد انجمن های ورزشی، فعالیت بسیار گسترده ای در سطح كشور دارد و در این راستا همكاری بسیار نزدیكی نیز با سازمان بهزیستی برقرار كرده است.

وی اظهار كرد: پیشنهاداتی برای برقراری عدالت و مساوات در اعطای پاداش ورزشكاران مدال آور بازی های المپیك و پارالمپیك با ورزشكاران مدال آور المپیك ناشنوایان به وزارت ورزش و جوانان ارایه شده كه با اجرای آن، انگیزه قهرمانان المپیك ناشنوایان برای كسب موفقیت های روزافزون بیشتر می شود.

مرادی در ادامه سخنان خود، شناسایی ورزشكاران مستعد توسط مسوولان هیات های استانی و شهرستانی و معرفی آنان به فدراسیون را بخش دیگری از برنامه های در دست اقدام اعلام كرد و افزود: این ورزشكاران پس از دعوت به اردوهای تیم ملی و كسب آمادگی های لازم، برای اعزام به مسابقات برون مرزی آماده می شوند.

وی ادامه داد: به منظور تقویت تیم های ناشنوایان و پیوند اعضاء، از مربیان صاحب نامی همچون 'محمد بنا' در رشته كشتی ، 'حسین شمس' در فوتسال و 'غلامحسین پیروانی' در فوتبال دعوت به همكاری كرده ایم.

مرادی افزود: هم اكنون اردوی تیم های والیبال، جودو و كاراته در حال برگزاری است و به مرور اردوی آمادگی چندین رشته دیگر نیز در روزهای آینده آغاز می شود.

وی اضافه كرد: مجمع انتخاباتی هیات استان آذربایجان غربی، نخستین مجمع انتخاباتی است كه پس از انتصابم در سمت سرپرستی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص انجام می شود و حضور در جمع صمیمی مسوولان، پیشكسوتان و ورزشكاران این هیات برای من مایه مباهات و افتخار است.

مجمع انتخاباتی هیات ورزش های ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص استان آذربایجان غربی در سالن كنفرانس اداره كل ورزش و جوانان این استان برگزار شد و 'ابراهیم شاد قوشچی' تنها نامزد این هیات با كسب تمامی آراء ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات استان آذربایجان غربی انتخاب و از خدمات 'نادر محمدیان آذر' سرپرست سابق این هیات قدردانی شد.

7126/583

ورزشی. ** 1589 **
۰ نفر