۱۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۵۰
کد خبر: 80439833
T T
۰ نفر
دوره آموزشي فنون مذاكرات تجاري ويژه صنعتگران شهركهاي صنعتي قم برگزار شد

قم ـ ‌جمعي از فعالان، صنعتگران و سرمايه گذاران مستقر در شهركهاي صنعتي استان قم در يك دوره آموزشي صنايع كوچك با فنون تخصصي و روز مذاكرات تجاري آشنا شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شركت شهركهای صنعتی قم، مدیر عامل این شركت با اعلام این خبر اظهار داشت: شركت شهركهای صنعتی استان در راستای حمایت از آموزش تخصصی فنی، مهندسی و بازاریابی واحدهای صنعتی اقدام به برگزاری این دوره آموزشی كرد.

'جعفر فرشچی' با بیان اینكه این دوره آموزشی چهاردهمین دوره برگزار شده سال جاری توسط صنایع كوچك شركت شهركهای صنعتی قم است، گفت: خوشبتختانه با توجه به نیاز سنجی دقیق و موثری كه از واحدهای صنعتی انجام گرفت، نیازهای واقعی و مورد نیاز صنعتگران شناسایی و دوره های مختلف آموزشی و كاربردی به تناسب زمان و اهمیت برای واحدهای صنعتی برنامه ریزی و اجرا شد.

وی اضافه كرد: بهره گیری از توان علمی و تخصصی دانشگاه، مراكز آموزشی و بخش خصوصی برای برگزاری دوره های آموزشی ضمن نزدیك كردن علم، دانش و دانشگاه با صنعت شاهد رغبت بیشتر واحدهای صنعتی از دوره های آموزشی و تاثیر گذار بودن آنها هستیم.

وی بیان كرد: یكی از علوم لازم در بازار تجارت جهانی و داخلی زبان مذاكره و روشهای آن است كه فعالان بخش تولید و صنعت باید برای پیشرفت خود از آن سود ببرند.

فرشچی افزود: بیشتر مدیران موفق و حرفه ای به اهمیت مذاكره و روشهای تخصصی و علمی آن واقفند و موفقیت و تاثیر بخشی آنها به شدت متاثر از توانایی آنان در هنر و فن مذاكره است.

وی تصریح كرد: برای ورود به دنیای صنعت، تولید و تجارت جهانی و همچنین برقراری ارتباط با ذینفعان باید از زبان مشترك كه همان زبان مذاكره است، استفاده كرد.ك/2

/7404/ 380/