۱۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 80439763
T T
۰ نفر

شهيد طالبيان الگويي از ولايت‌پذيري است

۱۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 80439763
شهيد طالبيان الگويي از ولايت‌پذيري است

همدان-معاون سياسي و امنيتي استاندار همدان شهيد حاج محمد طالبيان را نمونه و الگويي در ولايت پذيري دانست و بر معرفي شخصيت وي به مردم به بهترين شكل تاكيد كرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری همدان 'علی اكبر فامیل‌كریمی' در ستاد هماهنگی برگزاری یادواره شهید طالبیان و چهارهزار و 900 شهید فرهنگی كشور گفت: شخصیت‌ شهید طالبیان هنوز به خوبی برای مردم معرفی نشده است در حالی كه مردم برای تكیه به هشت سال دفاع مقدس نیاز به معرفی شاخص‌ها دارند كه باید به این بخش توجه بیشتری صورت بگیرد.

وی با یادآوری نقش شهید طالبیان در شكل‌گیری گروه ابوذر نهاوند و هدایت و ماندگاری این گروه به لحاظ اصالت ، ادامه داد: شهید طالبیان در گروه ابوذر نقش بسیار مهمی داشته و این شهید و شهدای این گروه، پیام ابوذر را كه ولایت پذیری است دریافت كرده بودند و شهید طالبیان نقش بسیار پر رنگی در ولایت‌پذیری گروه ابوذر دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تصریح اینكه تا كنون در معرفی این شهید خوب عمل نشده است افزود: با برنامه‌های مفید و قابل توجه برای مردم می توان این شهید و خدماتی را كه برای اسلام و انقلاب انجام داده را منعكس كرد.

فامیل‌كریمی با بیان اینكه سطح برگزاری این یادواره كشوری است خاطر نشان كرد: برنامه‌ها و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد كه از ظرفیت تمام استان‌ها برای معرفی شهدای فرهنگی استفاده شود.

وی اعلام كرد: یادواره شهید طالبیان و چهار هزار و 900 شهید فرهنگی كشور با شركت سه هزار نفر، 23 آذر ماه در حسینیه امام خمینی (ره)همدان برگزار و یك یادواره نیز در محل تولد معلم شهید حاج محمد طالبیان، 20 آذر ماه در شهرستان نهاوند برگزار می شود.

209 شهید استان همدان در دفاع مقدس شهدای فرهنگی هستند.

7530/576