۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 80427764
T T
۰ نفر

تجمع بزرگ بسيجيان شهرستان آق قلا برگزار شد

۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 80427764
تجمع بزرگ بسيجيان شهرستان آق قلا برگزار شد

آق قلا - تجمع بزرگ بسيجيان آق قلا و مراسم اربعين شهداي گمنام اين شهرستان برگزار شد.

در مراسم عزاداری و دسته روی سوگواران حسینی در آق قلا كه از میدان شهدای گمنام این شهر آغاز شد، عزاداران با حضور در یادمان شهدای گمنام با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) تجدید پیمان كردند.

در ادامه مراسم، عزاداران و بسیجیان در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان آق قلا كه به مناسبت چهلم شهدای گمنام در مسجد صاحب الزمان برگزار شده بود، حضور یافتند.

جانشین فرمانده تیپ نینوای گلستان در این همایش با قرائت آیه ای از قرآن كریم گفت: فكر نكنیم كه شهدا مرده اند این سخن خالق هستی است كه به ما می گوید 'مپندارید كه كسانی كه در راه حق كشته شده اند مرده اند بلكه آن ها زنده اند و در نزد ما روزی می خورند'.

سرهنگ كریمی افزود: شهدا به این یقین رسیده اند كه مرگ بهتر از حیات ذلت بار و زندگی كردن در زیر ظلم و ستم است و این درسی است كه شهدا از قیام عاشورا گرفته اند.

وی اضافه كرد: انقلاب اسلامی ما هم با همین شعار و اعتقاد با رهبری حضرت امام (ره) و همراهی مردم به پیروزی رسید و این فرهنگی بود كه از واقعه عاشورا و فرهنگ امام حسین (ع) نشأت گرفته بود.

سرهنگ كریمی سپس به وقایع روز جهان اسلام و پایداری و مقاومت مردم غزه اشاره كرد و افزود: همگان شاهد بودیم كه مردم مظلوم غزه با صبر و استقامت خود این وعده الهی را محقق ساختند و با توكل بر او و صبر و استقامت، ایستادگی كردند.

جانشین فرماندهی تیپ نینوای گلستان در پایان افزود: این وعده الهی است كه فلسطین این قطعه جدا شده از اسلام، این قلب تپنده جهان اسلام و نقطه تعیین كننده جبهه سرنوشت حق علیه باطل، به دست ایران آزاد شود.

در این همایش حاجی گلدی كر فرماندار آق قلا، عابدی رئیس دادگستری، سرهنگ مهاجر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، سرهنگ گلوی جانشین فرمانده نیروی انتظامی، دلیجه بخشدار مركزی آق قلا و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان نیز حضور داشتند.

7467/602