نماينده مجلس:طلوع مجدد آفتاب مقاومت فلسطين، نشانه هاي شكست محتوم اسرائيل است

اروميه - نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي گفت: طلوع مجدد خورشيد مقاومت در فلسطين، نشانه هاي شكست و نابودي محتوم رژيم صهيونيستي است.

عابد فتاحی روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: دستاورد های جنگ چند روز اخیر مردم مقاوم غزه علیه رژیم صهیونیستی بسیار پربارتر از جنگ 33 روزه برای مسلمین و آزادی خواهان جهان بود، زیرا در این جنگ مشخص شد كه رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر تر از آن است كه این رژیم ادعا می كرد و غربی ها نیز آن را پذیرفته بودند.

وی اضافه كرد: هدف گیری ها دقیق مبارزان غزه در عمق خاك رژیم صهیونیستی نشان داد كه اسرائیلی ها، دیگر حرفی برای گفتن ندارند، توسل به نیروی نظامی برای ادامه سلطه گری در منطقه به تاریخ پیوسته ، رژیم صهیونیستی چاره ای جز تسلیم در مقابل خواست ملت فلسطین ندارد .

فتاحی یاد آور شد: دفاع موشكی اسرائیل كه غربی ها و برخی كشورهای اسلامی آن را نفوذ ناپذیر می دانستند در مقابل حملات حزب الله و گروه های حماس به عمق خاك اسرائیل فروریخت.

وی گفت: تحولات جنگ اخیر نشان داد كه استحكامات و تجهیزات نظامی به هر اندازه كه كارآمد و پیشرفته باشند در مقابل ارداه ملت ها هیچ ارزشی ندارند ، حكومت های خودكامه و ظالم باید به این حقیقت برسند كه ایستادگی در مقابل ملت ها پایانی جز شكست و نابودی ندارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تحت شعاع قرار دادن جنایات غرب در سوریه را یكی از اهداف حمله به غزه دانست و افزود: استكبار جهانی با تدارك این حمله ددمنشانه می خواست افكار عمومی جهان را از سوریه به غزه معطوف كند تا بر كشتار مردم بی گناه سوریه سرپوش بگذارد.

فتاحی با تجلیل از مسوولین و مقامات جمهوری اسلامی گفت: مسوولین جمهوری اسلامی در مقابل جنایات و مظالم حكام غربی و رژیم صهیونیستی همواره به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل كرده و همیشه در كنار مظلوم بوده اند.

8135/583