۱ آذر ۱۳۹۱، ۲۳:۴۵
کد خبر: 80426295
T T
۰ نفر
شرايط براي فعاليت بسيج حول دو محور اشتغال و دانش مهياست

قشم – مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: رويكرد اقتصادي سخنان رهبر معظم انقلاب در سال هاي اخير زمينه را براي فعاليت بسيج حول دو محور اشتغال و دانش مهيا كرده است.

به گزارش ایرنا اسفندیار حیدری پور روز چهارشنبه در اولین روز هفته بسیج در تجمع بزرگ بسیجیان جزیره قشم در محل سینما دریا قشم افزود: عملكرد تحسین برانگیز بسیجی ها در عرصه های دانش از جمله حوزه انرژی هسته ای كه افتخاری برای ایرانیان بشمار می رود، موفقیت آنها را در این زمینه تضمین می كند.

وی با تاكید بر ضرورت همدلی و همفكری بسیجیان با مجموعه های اقتصادی از آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم برای همكاری با بسیج حول محورهای اقتصاد و دانش خبر داد و یادآور شد: ما به صورت هماهنگ در دانشگاه ها، مراكز رشد و حوزه های پژوهشی آماده حركت های جدید حول این دو محور هستیم.

حیدری پور در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به شرایط جدید حاكم بر دنیا و كشورمان، اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران را مهمترین عامل بازدارندگی برابر هرگونه طمع ورزی دشمنان به خاك ایران دانست.

وی این اقتدار و صلابت را برآمده از امنیت و آرامش امروز جامعه دانست كه با جانفشانی های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و در دوران سازندگی بعد از جنگ به دست آمده است.

به گفته وی اطاعت از ولایت، اخلاص، تواضع، غیرت دینی، حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن و شهادت طلبی از مهم ترین شاخصه های بسیجیان بشمار می آید.ك/2

1871/668