۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۱۸:۲۳
کد خبر: 80424452
T T
۰ نفر
نظام سلطه قادر به مقابله با انديشه، معرفت و بصيرت بسيجيان نيست

اراك- استاندار استان مركزي گفت: نظام سلطه قادر به مقابله و محدود كردن قدرت انديشه، معرفت و بصيرت بسيجيان سلحشور ايران اسلامي نيست.

به گزارش ایرنا، 'علی اكبر شعبانی فرد' شامگاه سه شنبه در دیدار با فرماندهان و اعضای شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ادارات كل استان مركزی در اراك افزود: بسیج همواره خط شكن بوده و خواهد بود.

وی اضافه كرد: برخورداری از فناوری روز، داشتن ابتكار عمل، برخورداری از پویایی، كرامت، عزت نفس و مقبولیت از ویژگی های بازر بسیجیان است.

استاندار استان مركزی بیان كرد: امروز بسیج در جنگ اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی باید ساز و كارهای لازم را فراهم كرده و مردم را برای شكست دوباره دشمن در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آماده تر كند.

شعبانی فرد تاكید كرد: بسیج با انعطاف پذیری، سازماندهی، ساماندهی، تلاش مضاعف و تبعیت كامل از ولایت فقیه، برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین و كار آمد ترین عامل محسوب می شود.

وی ادامه داد: بسیجیان با پیروی از آرمان های امام راحل و شهیدان والامقام برای دفاع همه جانبه از كیان اسلامی آماده هستند.

استاندار استان مركزی تصریح كرد: كار نیروی های بسیجی تنها در عرصه نظامی خلاصه نمی شوند بلكه این شجره طیبه توانایی درخشش و افتخار آفرینی در حوزه های مختلف اجتماعی را دارد.

شعبانی فرد اظهار كرد: توسعه همه جانبه آموزش های نظامی، عقیدتی، سیاسی و فرهنگی برای قشرها و رده های مختلف بسیج ضروری است.

وی یادآور شد: با حضور قدرتمند و اثرگذار بسیجیان در عرصه های مختلف دشمن توان و جرات هجمه نظامی به میهن عزیز اسلامی را ندارد .

استاندار استان مركزی بسیج را مظهر حفظ و تقویت وحدت در قشرهای مختلف جامعه دانست و افزود: بسیجیان هرگز اجازه نفوذ و رخنه دشمن به اردوگاه انقلاب اسلامی را نخواهند داد.

شعبانی فرد بسیجی بودن و بسیجی ماندن را افتخار بزرگی عنوان كرد و گفت: فرهنگ بسیج سرشار از معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال خواهی و آزاد اندیشی است.

وی با تسلیت ماه عزای حسینی (ع) تاكید كرد: بسیجیان پرورش یافته مكتب انسان ساز امام حسین (ع) هستند و با پیروی محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر استكبار جهانی و استكبار جهانی تسلیم نخواهند شد.

استاندار استان مركزی هفته بسیج را نماد پویایی و بالندگی همه ارزش های والای انسانی برشمرد و خاطر نشان كرد: ترویج اندیشه و فرهنگ بسیج در نهاد خانواده، بخش های اجتماع، ادارات و سازمان ها وظیفه ای همگانی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی نیز گفت: بسجیان برای كمك به دولت و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف آماده هستند.

سردار 'غلامعلی ابوحمزه' از حمایت ها و همكاری صمیمانه استاندار، معاونان، فرمانداران و مدیران كل با بسیجیان سلحشور و اجرای موفقیت آمیز ماموریت های این قشر قدردانی كرد.ك/2

517/559