۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۳۹
کد خبر: 80424019
T T
۰ نفر
بهبود زيرساخت ها، كيفيت مسابقات كشتي شهيد هاشمي نژاد را افزايش داد

ساري - مديركل ورزش و جوانان مازندران گفت: استقبال استان هاي كشتي خيز كشور براي حضور در رقابت هاي كشتي جام شهيد هاشمي نژاد ، نتيجه تلاش مسوولان برگزاري اين رقابت ها براي افزايش كيفيت مسابقات از طريق بهبود زيرساخت هاي ورزش در بهشهر است.

' نصرالله پریچهره ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مسابقات كشتی متعددی در ایران برگزار می شود، اما مسابقات كشتی شهید هاشمی نژاد به خاطر بهبود فزاینده كیفیت برگزاری آن در هر سال، نظر مساعد كمیته فنی و سرمربی تیم ملی كشتی آزاد جوانان را جلب كرده است تا به عنوان مسابقات انتخابی تیم ملی برای كشتی گیران داخلی به آن نگاه كنند.

وی گفت: باید تلاش كنیم با رفع نواقص موجود، كیفیت این مسابقات را همه ساله افزایش دهیم تا نظر مساعد فدراسیون جهانی كشتی (فیلا) را هم برای ثبت این رقابت ها در تقویم ورزشی این فدراسیون جهانی جلب كنیم.

مدیركل ورزش و جوانان مازندران افزود: برگزاری این مسابقات فرصتی مناسب برای كشف استعدادها، انگیزه سازی در جوانان، بالا بردن كیفیت كشتی استان و غنی سازی فرهنگی همسو با معرفی بیشتر شهیدهاشمی نژاد است.

وی ادامه داد: اعلام آمادگی 15 استان برتر كشتی كشور برای شركت در این رقابت ها نشان می دهد برگزاری موفق دوره های گذشته این مسابقات، بخوبی نظر مساعد استان های مختلف را جلب كرده است.

پریچهره گفت: تعیین جوایز دلاری برای نفرات برتر و تیم های قهرمان این رقابت ها از دیگر عوامل ایجاد انگیزه برای تیم ها بوده تا با نفرات شاخص و اصلی خود در این رقابت ها حاضر شوند.

وی افزود : سرمربی تیم ملی كشتی جوانان نظر مساعدی به این رقابت ها دارد و بر اساس مذاكرات صورت گرفته، نفرات برتر این مسابقات به عضویت تیم ملی كشتی جوانان ایران درخواهند آمد.

دهمین دوره رقابت های كشتی آزاد جوانان جام شهیدهاشمی نژاد روزهای 16 و 17 آذر امسال با حضور تیم های داخلی و خارجی در بهشهر برگزار می شود. ك/3

7331/1654/508
۰ نفر