۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۲۳:۱۸
کد خبر: 80421365
T T
۰ نفر
عمليات بازگشت حجاج خوزستاني به كشور پايان يافت

اهواز- با ورود آخرين گروه از حجاج خوزستاني بيت الله الحرام به اهواز ، عمليات انتقال حجاج استان از جده و مدينه به كشور روز يكشنبه پايان يافت.

'غلامرضا مشاك زاده' مدیركل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در استان خوزستان روز یكشنبه در این ارتباط به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: آخرین گروه حجاج خوزستانی شامل 445 حاجی با یك فروند هواپیمای مسافری پهن پیكر بوئینگ 747 متعلق به شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)از مدینه به سلامت وارد اهواز شده و مورد استقبال خانواده های آنان قرار گرفت.

وی افزود: با ورود آخرین گروه حجاج به اهواز ، عملیات انتقال موفقیت آمیز چهار هزار و 500حاجی خوزستانی با 10پرواز هواپیمای بوئینگ 747 و یك فروند ایرباس 300 از مبدا جده و مدینه پایان یافت.

مشاك زاده افزود: با هماهنگی به عمل آمده بار همه حجاج خوزستانی همزمان با ورود آنان تحویل داده شد كه این مساله علاوه بر صرفه جویی در وقت ، رضایت مندی حجاج را در پی داشت.

وی گفت: عملیات 'هندلینگ' همه پروازهای حجاج ایرانی توسط شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

همه حجاج خوزستانی مدینه عقب بودند.

مدیركل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در خوزستان افزود: با عنایات و لطف الهی و تلاش همه جانبه دست اندركاران ، همه پروازها حجاج با كمترین تاخیر و بعضا زودتر از موعد مقرر انجام شد.

مشاك زاده در پایان از همه دست اندركاران عملیات انتقال و بازگشت حجاج خوزستانی اعم از كادر پروازی و پشتیبانی ، اداره كل فرودگاههای استان خوزستان ، حج و زیارت ، عوامل انتظامی و امنیتی پرواز و گمرك مستقر در فرودگاه بین المللی اهواز تقدیر كرد.

ك/3 646