۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۱۶:۳۴
کد خبر: 80420981
T T
۰ نفر
نمايشگاه محتوايي بصيرت در دانشگاه چمران اهواز برپاست

اهواز-نمايشگاه محتوايي 'بصيرت' با موضوعات جريان شناسي نفاق، انجمن حجتيه و فتنه 88 از 27 لغايت سي ام آبان ماه در سرسراي دانشكده علوم دانشگاه شهيد چمران اهواز برپاست.

گزارش ایرنا در روز یكشنبه به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز حاكی است ، در این نمایشگاه محتوایی كه از 170 تابلوی شرح و تصویر تشكیل شده، به طور مستند و با زبانی ساده به تبیین جریان فتنه سال 88 و عاملین و زمینه های آن، شناخت گروهك منافقین و جبهه خلق همراه با تصاویر و اسنادی از اقدامات پشت پرده آنان و نیز فرقه ضاله حجتیه و استدلال ها و عقاید آنان پرداخته شده است.

'حسن مروتی'رییس دانشگاه شهید چمران اهواز ابرازامیدواری كرده است كه برپایی این نمایشگاه با استقبال دانشگاهیان شهید چمران اهواز همراه باشد و به رشد آگاهی های سیاسی و بصیرت آنان منتهی شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران نیز در حاشیه افتتاح نمایشگاه هدف از برپایی آن را بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی عنوان كرد .

دكتر 'علیرضا مخبر دزفولی' با اشاره به محتوای غنی این نمایشگاه كه یك دوره كامل جریان شناسی نفاق، انجمن حجتیه و فتنه 88 است، گفت: محتوای این نمایشگاه و مستندات آن به طور كامل توسط كانون هابیلیان تهیه شده و كارشناسان زبده این كانون درخصوص صحت و سندیت محتوای تابلوها در طول ایام برپایی نمایشگاه پاسخگوی دانشگاهیان خواهند بود.

وی از برگزاری كارگاه های آموزشی متعدد پیرامون موضوعات فوق الذكر در حاشیه نمایشگاه بصیرت در سرسرای دانشكده علوم خبر داد و از همه دانشگاهیان خواست از فرصت برپایی این نمایشگاه برای رفع شبهات و آشنایی با جریان های معاند نظام اسلامی استفاده كنند و با بحث های رو در رو با كارشناسان حاضر در نمایشگاه، فضای تضارب افكار و بحث های اقناعی را در دانشگاه ترویج كنند.

مخبر دزفولی دانشگاه را محل بحث های استدلالی و مستند و فارغ از تعصب دانست و از دانشگاهیان شهید چمران اهواز خواست درمورد هركدام از تابلوهای نمایشگاه كه شبهه ای دارند بدون واهمه و به طور شفاف از كارشناسان حاضر در نمایشگاه توضیحات لازم را طلب كنند.

نمایشگاه بصیرت با همكاری مشترك واحد فعالیت های متمركز معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و كانون هابیلیان و خانواده 17 هزار شهید حوادث تروریستی كشوربرگزار شده است.

7161/642