۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۵۸
کد خبر: 80420463
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه الغدير يزد ازبرگزاري 100 برنامه در هفته بسيج خبر داد

يزد - فرمانده سپاه الغدير استان يزد از برگزاري بيش از 100 برنامه فرهنگي ، هنري و اجتماعي در سطح استان در هفته بسيج امسال خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار ' اكبر فتوحی ' روز یكشنبه در جمع خبرنگاران استان با گرامیداشت هفته بسیج افزود: تشكیل بسیج از مهمترین ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است .

وی اظهار داشت: نیروهای جانبركف بسیجی در طول حیات پربار انقلاب اسلامی در راستای اهداف نظام و ولایت در همه عرصه های حضوری فعال داشته اند .

وی با اشاره به اینكه همه اقشار جامعه اسلامی بسیجی هستند به بخشی از سخنان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص نقش و جایگاه بسیج اشاره كرد .

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان علیه انقلاب اسلامی بر حضور گسترده بسیج در میادین مختلف بر اساس نیازها تاكید كرد .

فتوحی گفت: دشمنان بخاطر هوشیاری و آمادگی نیروهای بسیجی همواره در ترس هستند و جرات تجاوز به میهن اسلامی ما را ندارند .

وی هفته بسیج را ،هفته ترویج فرهنگ والای بسیجی ، تجلیل از بسیجیان فداكار و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ذكر كرد .

این مسئول در خصوص برنامه های بزرگداشت هفته بسیج هم اظهار داشت: برنامه های بسیج در سطح استان و بر اساس یك برنامه مدون اجرا می شود .

وی از مهمترین این برنامه ها را دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، ائمه جمعه مناطق ، برگزاری یادواره های شهدا ، همایش های مختلف فرهنگی ، مسابقات ورزشی و افتتاح 44 طرح عمرانی ذكر كرد .

فتوحی از دیگر برنامه های هفته بسیج در یزد را اجتماع حلقه های صالحین ، حضور نیروهای بسیجی در نمازهای جمعه ، برپایی نمایشگاه های عكس و كتاب ، سركشی و تجلیل از خانواده های شاهد و ایثارگران و اجتماع بزرگ زنان عاشورای عنوان نمود .

وی از همه مردم خواست تا بصورت فعالانه در ویژه برنامه های هفته بسیج در استان مشاركت نمایند .ك3

7536/1968