دانشجويان دانشگاه اروميه احساس زلزله زدگان آذربايجان شرقي را به تصوير كشيدند

اروميه – رييس دانشگاه اروميه گفت: دانشجويان اين دانشگاه با اجراي نمايشي، احساس زلزله زدگان آذربايجان شرقي را به تصوير كشيدند.

حسن صدقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانشجویان در راستای نمایش احساسات مردم زلزله زده مردم متاثر آذربایجان شرقی در زمان زلزله منطقه هریس، اهر و ورزقان تئاتر ' مرگ ریحان' را در تالار شهید چمران پردیس نازلوی این دانشگاه را به روی صحنه بردند.

وی اضافه كرد: نمایش 'مرگ ریحان' خانواده ای داغدار از زلزله اخیر استان آذربایجان شرقی را به تصویر می كشد كه اعضای خانواده توان تحمل و پذیرش رویداد ناگوار زلزله را نداشتند اما همراهی مردم كشور با مردم مناطق زلزله زده به آنها تسكین داده و قدرت برگشت به زندگی را دوباره برای آنان زنده كرد.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب دانشجویان از این نمایش اظهار كرد: عواید فروش بلیط این نمایش با بازیگری دانشجویان دانشگاه ارومیه، به زلزله زدگان اهر، هریس و ورزقان اختصاص یافت.

رییس دانشگاه ارومیه گفت: كانون تئاتر دانشگاه ارومیه از سال 81 تأسیس شده و با حمایت های مدیركل امور فرهنگی از سال گذشته تاكنون فعالیت های بسیار خوبی در زمینه هنری داشته است.

8137/583