۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۶:۰۹
کد خبر: 80415246
T T
۰ نفر
سريال 'شايد براي شما هم اتفاق بيفتد'‌ ويژه محرم از تلويزيون پخش مي‌شود

تهران - مجموعه تلويزيوني 'شايد براي شما هم اتفاق بيفتد' به تهيه كنندگي اكبر تحويليان از 28 آبان ماه ويژه ماه محرم از شبكه تهران پخش مي‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شبكه تهران، این مجموعه تلویزیونی ساختار تك قسمتی (اپیزودیك) دارد و در هر قسمت با حضور بازیگران مختلف، ‌یك داستان عبرت آموز برای مخاطب روایت می شود.

اپیزود 'دروغ' به كارگردانی محسن یوسفی، نخستین قسمت این مجموعه تلویزیونی است كه از روز یكشنبه 28 آبان ماه ساعت 19 از شبكه تهران پخش می شود و سپس اپیزودهای 'جبران' به كارگردانی حسین فلاح و ' نظر كرده' به كارگردانی 'امیر مسعود آقابابائیان' هفته آینده برای مخاطبان پخش خواهد شد.

داستان اپیزود 'دروغ' درباره شخصی به نام 'محمود' وكیلی درستكار و صادقی است كه راز مهمی را از خانواده‌اش سال‌ها مخفی كرده است. او درگیر یك پرونده قضایی می‌شود كه موكل‌اش مقصر یك قتل است. گروه حامی موكل از 'محمود' می‌خواهند كه روند دفاعیات خود را غیرعادلانه پیش ببرد ولی او نمی‌پذیرد، ولی آن گروه می‌گویند كه رازش را می‌دانند و تهدید به برملا كردن راز او در نزد خانواده‌اش می‌كنند. 'محمود' در دو راهی و تردید قرار می‌گیرد.

محمد عمرانی. بیتا خردمند و علی امامی بازیگران اصلی این داستان هستند.

مجموعه تلویزیونی 'شاید برای شما هم اتفاق بیفتد' ویژه محرم همزمان با دهه اول محرم روزهای فرد ساعت 19 و مجموعه تلویزیونی 'دختران حوا' كاری از گروه اجتماعی شبكه تهران روزهای زوج ساعت 23 از این شبكه پخش می شود.

فراهنگ(1) ** 2025 ** 1071