۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۳:۳۸
کد خبر: 80414881
T T
۰ نفر

مدير جديد آموزش و پرورش آبادان معرفي شد

۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۳:۳۸
کد خبر: 80414881
مدير جديد آموزش و پرورش آبادان معرفي شد

آبادان- مدير جديد آموزش و پرورش آبادان پيش از ظهر چهارشنبه در آييني در محل دبيرستان شاهد خاتم الانبيا با حضور جمعي از مسوولان معرفي شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان خواستار هدفگذاری برای ارتقاء جایگاه شورای آموزش و پرورش آبادان در استان از دو رقمی به تك رقمی شد.

'بهرام ایلخاص زاده' افزود: امور تربیتی برای حفظ جایگاه رفیع آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده از اهمیت لازم برخوردار است و باید به آن توجه جدی شود.

وی با تاكید بر لزوم بالابردن آمار پذیرش در كنكور گفت: بستر و شرایط محیطی و اجتماعی باید طوری سازماندهی شود تا دانش آموزان آبادانی در كنكور رتبه های خوبی را كسب كنند.

ایلخاص زاده ابراز امیدواری كرد كه با تلاش و همكاری قشرهای مختلف بویژه اولیا دانش آموزان مشكلات آموزش و پرورش یكی پس از دیگری مرتفع شود.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره كل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به درسهای واقعه كربلا گفت: امام حسین(ع) به عنوان یك معلم، درس آزادی و آزادگی را به همه انسان ها آموخت.

'سیروس خدادادی' افزود: واقعه كربلا یك حادثه ساده نبود بلكه تاریخ را مورد تاثیر قرار داد و باید تفسیر فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از آن انجام شود.

در این آیین حكم انتصاب سید 'محمد مولوی' مدیر جدید آموزش و پرورش آبادان برای مدت چهار سال كه از سوی مدیركل آموزش و پرورش خوزستان صادرشده در اختیار وی قرار گرفت و از خدمات 'حبیب الله رمضانی' مدیر پیشین این اداره قدردانی شد.

سید 'محمد مولوی' مدیر جدید آموزش و پرروش آبادان در سخنن كوتاهی نیز همدلی و همكاری را تنها راه ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش آبادان دانست.

وی گفت: هم اكنون 110 مدرسه در فهرست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قرار دارد و عملاً نمی توان در آنها كاری انجام داد.

مولوی خواستار همكاری ادارات و سازمان های دولتی آبادان برای ارتقاء شاخص های آموزش در این شهرستان شد.

7102/538