۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۱۳:۵۴
کد خبر: 80395313
T T
۰ نفر
تيم آمل براي ليگ برتري شدن وارد مسابقات ليگ هندبال كشور مي شود

ساري - مربي تيم موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج ، سرپرستي شمال كشور گفت : اين تيم در آغاز فصل جديد مسابقات ليگ دسته يك هندبال باشگاه هاي كشور فقط براي ليگ برتري شدن و كسب سهميه در سطح اول هندبال كشور به مصاف حريفان خواهد رفت.

' قابوس اسماعیلی ' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : نماینده آمل در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یك هندبال باشگاه های كشور با جذب بازیكن لیگ برتری و دسته یكی هندبال كشور و نیز حمایت مالی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج آماده رقابت با حریفان است.

وی ادامه داد : تیم در ماه گذشته با حضور همه بازیكنان تمرینات فشرده و منظمی را پشت سر گذاشت و اكنون به مرز آمادگی خوبی رسیده است.

مربی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سرپرستی شمال كشور گفت : خوشبختانه اكنون با حمایت مسوولان ورزش آمل و در اختیار دادن سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهر كه محل میزبانی مسابقات تیم هندبال این شهرستان در لیگ است ، تمرینات تیم از شادابی خاصی برخوردار شده و این وضعیت بازیكنان تیم را نیز در شرایط خوبی قرار داده است.

وی افزود : در هر صورت ، شرایط امسال تیم هندبال آمل در لیگ دسته یك كشور كه بازیكنان خوبی را جذب كرده ، در مقایسه با فصل گذشته بهتر شده و می توان به شرایط آینده این تیم با اطمینان امیدوار بود.

اسماعیلی به جذب ، ' صادق جانعلی زاده ' و ' مسعود محسنی ' به عنوان دو بازیكن كلیدی و تاثیرگذار لیگ برتری با قرارداد رسمی به تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سرپرستی شمال كشور اشاره كرد و گفت : این دو بازیكن دستكم نیمی از توان قدرتی و دفاعی تیم را در مسابقات لیگ افزایش خواهند داد.

وی اضافه كرد : اتنظار است مسوولان استان مازندران و شهرستان آمل از تیم این شهرستان كه از حمایت مالی بخش خصوصی خارج از استان برخوردار است ، به صورت جدی پشتیبانی كنند.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سرپرستی شمال كشور تنها نماینده مازندران در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یك باشگاه های كشور است كه در گروه یك این رقابت ها با پنج تیم فلاورجان اصفهان ، صبای قم ، هیات هندبال زنجان ، تفت یزد و كرمانشاه همگروه است.

فصل جدید مسابقات لیگ دسته یك هندبال باشگاه های كشور با حضور 12تیم در دو گروه شش تیمی ، به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و دو تیم برتر هر گروه در مرحله نیمه نهایی با هم رقابت خواهند كرد كه در نهایت دو تیم اول و دوم مسابقات به لیگ برتر صعود خواهند كرد.

تیم ثامن الحجج آمل در نخستین بازی های این فصل لیگ دسته یك هندبال باشگاه های كشور روز 12 آبان جاری میزبان تیم هیات هندبال زنجان است.ك/3

7327/1654