۷ آبان ۱۳۹۱، ۲۳:۴۹
کد خبر: 80390985
T T
۰ نفر
دانش آموزان بسيجي به شهيد فهميده تاسي كنند

يزد - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: دانش آموزان بسيجي بايد به شهيد فهميده و شهداي دانش آموز تاسي كنند و با تحصيل علم و دانش و حركت در مسير معنويات راه آنها را ادامه دهند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله ' محمد رضا ناصری ' یكشنبه شب به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی در دیدار گروهی از دانش آموزان بسیجی مدارس یزد ، یاد و خاطره شهدای بسیجی را گرامی داشت .

وی با اشاره به اینكه شهید فهمیده و شهدای دانش آموز با لبیك به فرمان مقتدای خود و با حضور در میادین حق علیه باطل از مرز و بوم میهن اسلامی دفاع كردند ، مهمترین رسالت كنونی دانش آموزان بسیجی در سطح واحد های مقاومت را تحصیل درست علم و دانش و تهذیب نفس ذكر كرد .

امام جمعه یزد ادامه داد: همراه شدن تحصیل دانش و تقوا و پرهیزكاری موجب سعادت و قرب خداوندی و راه اصلی رسیدن به كمال واقعی است .

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: دشمنان با هجوم فرهنگی و تبلیغاتی خود می خواهند دانش آموزان را از ارزش ها و مسائل دینی و معنوی دور كنند .

ناصری گفت: عضویت در بسیج دانش آموزی و فعالیت های علمی ، دینی و فرهنگی موجب شكست تهدید دشمن و عزت كشور و موفقیت نسل جوان است .

امام جمعه یزد با تبریك هفته ولایت و امامت به مسئله غدیر خم و اهمیت امامت اشاره كرد و از دانش آموزان بسیجی خواست تا همواره در مسیر اهداف ائمه طاهرین (ع) تلاش كنند .

وی حركت در مسیر امامان معصوم (ع) و شناخت موضوع ولایت و همچنین جریان مهم غدیر را مورد تاكید قرار داد و از دانش آموزان خواست همیشه به قرآن و ائمه طاهرین (ع) متوسل شوند .

ناصری، ولایت فقیه را ركن نظام و انقلاب اسلامی دانست كه باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سنگرهای مورد نیاز به ایثار و جانفشانی پرداخت .ك2

7536/1968/ 3404
۰ نفر