۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۲۳
کد خبر: 80390078
T T
۰ نفر
دست واسطه ها و دلالان را بايد از بازار كوتاه كرد

دزفول- نماينده مردم دزفول در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به راهكارهايي براي شكست توطئه هاي اقتصادي غرب عليه ايران گفت: دست واسطه ها و دلالان را بايد از بازار كوتاه كرد.

' عباس پاپی زاده ' روز شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گرچه از میان برداشتن واسطه ها كار آسانی نیست ولی می توان تا حدود زیادی تعداد آنها را كاهش داد و به نتیجه دلخواه خود در بازار دست یافت.

وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به خوبی وظایف هر یك از قوا را در بیانات خود مشخص كرده كه عمل به آنها در كاهش تنش‏ های اقتصادی جامعه بسیار مفید است بطوریكه این بیانات توانسته در این برهه زمانی آرامش را به جامعه تزریق كند .

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد كه اقلام اساسی و مورد نیاز مردم را باید در فروشگاه‏ ها بطور عمده و با قیمت مناسب توزیع و در اختیار مردم قرار داد.

وی افزود: فروشگاه‏ ها به ویژه تعاونی ‏های مصرف باید در این مقطع زمانی به مسوولیت خود بخوبی عمل كنند و در این شرایط باید به كمك دولت در تنظیم بازار برآیند تا آسیب‏ ها و مشكلات اقتصادی به كم ‏ترین میزان ممكن برسد.

پاپی زاده در ادامه در خصوص فعالیت های ستاد توسعه كشاورزی گفت : برطرف كردن موانع و مشكلات بخش كشاورزی هدف اصلی ستاد توسعه كشاورزی دزفول است بطوریكه در این ستاد به امور و مشكلات كشاورزان رصد و رسیدگی می شود.

وی شناسایی زمین ‌های كشاورزی موجود در شهرستان دزفول كه كاربری لازم را ندارند از اقدامات دردست اجرای این حوزه دانست.

7279