۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۵۹
کد خبر: 80383822
T T
۰ نفر
استعداديابي دربدمينتون پشتوانه خوبي براي اين رشته ايجاد كرده است

قزوين - رييس فدراسيون بدمينتون، گفت: اجراي طرح استعداديابي اين فدراسيون از دو سال گذشته تاكنون پشتوانه و ذخاير خوبي براي اين رشته در كشور ايجاد كرده است.

'محمدرضا پوریا' روز سه شنبه در حاشیه مراسم اهدای نشان و جوایز به تیم ها و نفرات برتر رقابت های بدمینتون جوانان كشور در قزوین به خبرنگار ایرنا گفت: كشف استعدادها و موفقیت آنها در میادین مختلف نشان می دهد استعدادیابی فدراسیون در سال های اخیر ثمربخش بوده است.

وی، قهرمانی تیم های شهرستانی چون ایلام در بخش دوبل رقابت های جوانان كشور و موفقیت تیم ملی نوجوانان در مسابقات بین المللی عراق را حاصل تلاش های انجام شده در بخش پایه و برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور تقویت رده های سنی پایه، نوجوانان و جوانان در فدراسیون بدمینتون دانست.

این مسوول خاطر نشان كرد: طرح استعدادیابی فدراسیون با حضور مربیان این طرح در استان های مختلف كشور همچنان ادامه پیدا خواهد كرد.

رییس فدراسیون بدمینتون، به فعالیت های بخش همگانی این فدراسیون اشاره كرد و گفت: با توجه به اقبال خوب گروه های مختلف مردم از این رشته مفرح و جذاب فعالیت فدراسیون حجم وسیعی از برنامه های كاری فدراسیون به تقویت و توسعه این بخش اختصاص پیدا كرده است.

پوریا، از همكاری هیات های بدمینتون استان ها با شهرداری ها برای فعال كردن بدمینتون در سطح بوستان های شهری خبرداد و افزود: هم كنون در بسیاری از فضای سبز شهرها بدمینتون فعال است.

وی با اشاره به همكاری این فدراسیون با آموزش و پرورش برای ترویج بدمینتون در سطح مدارس و میان دانش آموزان، اضافه كرد: در همین راستا امسال فدراسیون بصورت رایگان تجهیزات مربوط به این رشته را در اختیار 120 مدرسه قرار داده است.

رییس فدراسیون بدمینتون از برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات بین المللی فجر در بهمن ماه امسال خبرداد و گفت: پیش بینی می كنیم 30 كشور دنیا در این رقابت ها كه از اعتبار و سطح بالایی برخوردار است، حضور پیدا كنند.

7392/616