۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۱۵
کد خبر: 80383708
T T
۰ نفر
هواي استان كرمانشاه تا پايان هفته تحت تاثير سامانه مستقر خواهد بود

كرمانشاه - معاون اداره كل هواشناسي استان كرمانشاه گفت: سامانه مستقر در جو استان تا پايان هفته هواي منطقه را تحت تاثير قرار مي دهد.

'علی محمد زورآوند' روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص وضعیت هوای استان افزود: در بعد از ظهر امروز بارش رگباری و پراكنده و همچنین احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

وی با اشاره به كاهش ناپایداری ها در روز چهارشنبه تصریح كرد: در روز چهارشنبه از میزان ناپایداری ها كاسته می شود و تنها احتمال رشد ابر پیش بینی می شود اما در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد بارش مجدد باران در استان خواهیم بود.

زور آوند به میزان بارندگی ها طی 24 ساعت گذشته اشاره كرد و اظهار داشت:در این مدت كنگاور با 9/5 میلی متر و پاوه با 8/5 میلی متر بارندگی بیشترین میزان بارش ها را به خود اختصاص داده اند.

معاون اداره كل هواشناسی استان كرمانشاه افزود: میزان بارندگی در كرمانشاه 6/1 میلی متر، روانسر یك دهم میلی متر، سرپل ذهاب 7 دهم میلی متر، اسلام آباد غرب 2 دهم میلی متر، سنقر 5/4 میلی متر، جوانرود 3 دهم میلی متر، صحنه 7/2 میلی متر، هرسین یك دهم میلی متر، ثلاث باباجانی 6/2 میلی متر، كرند غرب 2 دهم بوده است و میانگین بارندگی نیز 2/2 میلی متر می باشد.

وی با مقایسه وضعیت كنونی بارندگی ها با مدت مشابه سال قبل گفت: در سال گذشته متوسط بارندگی ها از اول مهر تا اوایل آبان سه دهم میلی متر بود كه امسال این میزان به 3/3 میلی متر رسیده است.ك/3

7459/567