۲۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۹:۰۲
کد خبر: 80367097
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت مشگين شهر خواستار تشديد برخورد با مفسدان اقتصادي شد

مشگين شهر ، اردبيل - امام جمعه موقت مشگين شهر خواستار تشديد برخورد با مفسدان اقتصادي شد.

حسین علی یی در جمع نمازگزاران این شهر گفت: اخیرا شاهد گرانی سرسام آور برخی از اجناس تولید داخل از جمله چای ، برنج و اقلام مشابه هستیم كه قطعا ارتباطی به تحریم های اخیر ندارد.

وی با بیان این كه در برهه حساس كنونی كشور گرانفروشی و احتكار مصداق كامل افساد فی الارض می باشد بر لزوم مقابله با گرانی ها تاكید كرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حمایت از تولید داخلی و ایجاد ظرفیت برای بهره گیری از امكانات موجود و تبدیل تحریم به فرصت را از راهكارهای مقابله با توطئه اقتصادی دشمنان ذكر كرد.

وی با بیان این كه مساله سوریه و تحریم همه جانبه كشورمان كاملا با گسترش روز افزون موج بیداری ملل مسلمان مرتبط می باشد اهالی شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی 23

مهرماه كه در محكومیت اهانت به ساحت مقدس نبی اكرم (ص) برگزار خواهد شد فراخواند.

وی همچنین با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: این ازدواج مقدس بهترین الگو برای جوانان بوده و فاصله گرفتن از دین و مكتب موجب فرو پاشی خانواده و بالا رفتن آمار طلاق در جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، گرامیداشت سالروز شهادت امام جواد (ع) ، شهادت پنجمین شهید محراب حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی و روز نابینایان از دیگر بیانات امام جمعه موقت مشگین شهر بود.

7117/594/530