۲۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۷:۰۳
کد خبر: 80367034
T T
۰ نفر
دشمن در جنگ اقتصادي عليه ايران شكست خواهد خورد

قصرشيرين - امام جمعه سرپل ذهاب گفت: دشمن مي خواهد با تحريم هاي اقتصادي خود ملت ما را تحت فشار قرار دهد ولي آنها در اين جنگ اقتصادي با رهبري هاي حكيمانه مقام معظم رهبري و حمايت آحاد مردم، شكست خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'مجید صفدری' در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب افزود: همكاری مردم با مسوولان و رعایت قانون و عمل به وظایف بطور قطع موجب شكست توطئه های دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره به سفر پرخیر و بركت رهبری به خراسان شمالی و استقبال بی نظیر مردم این استان از معظم له، آن را نشان دهنده ارتباط صمیمی مردم با مقام ولایت ذكر كرد و اظهار كرد: مردم استوانه های اصلی و تاثیرگذار نظام هستند و باید همه مسوولان وقت خود را صرف خدمت صادقانه به آنها كنند و لحظه ای دست از خدمت بر ندارند.

صفدری ادامه داد: مشكلات اقتصادی ما به علت تحریم های دشمنان است و با لطف خداوند تحریم های اقتصادی را پشت سر خواهیم گذاشت و اگر دشمنان چالش ایجاد نكنند، اقتصاد اسلامی یك اقتصاد الگو برای تمام جهان می باشد و امروزه دشمنی دشمنان به علت این است كه نمی توانند برتری الگوی اسلامی را مشاهده كنند.

خطیب جمعه سرپل ذهاب سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و روز ازدواج را تبریك گفت: نشاط جوانی با روحیات خاصی همراه بوده و دارای محدوده زمانی است و باید جوانان را به امر ازدواج ترغیب و تشویق نماییم و شرایط ازدواج آسان را مهیا كرد.

صفدری افزود: مساله بالا رفتن سن ازدواج و از سویی كنترل جمعیت است كه حساسیت مقام معظم رهبری را برانگیخته است و ممكن است مشكلاتی را برای كشور پدید آورد.

وی گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود نسبت به مساله بیكاری و تورم فرمودند: این مشكلات نیز غیرقابل حل نیستند و دشمنان هیچ روزی در توطئه علیه نظام بیكار ننشسته اند و با هر نوع فشار علیه ایران اسلامی مستقل، به كار برده اند تا كشورمان را شكست دهند اما موفق نشده اند.ك/2

7399/567