۲۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۴:۴۳
کد خبر: 80366811
T T
۰ نفر
امريكا در پي منافع خود منافقين رااز ليست گروه هاي تروريستي خارج كرد

بوشهر- امام جمعه برازجان گفت: خارج نمودن منافقين از ليست گروه تروريستي امريكا نشان مي دهد كه با معيار غربيان چنانچه يك گروه تروريستي همچون منافقين در راستاي منافع آنها باشند تروريست نيستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه برازجان ضمن تسلیت سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی بدست منافقین كوردل افزود: منافقین با این پرونده سیاه و با به شهادت رساندن بیش از 200نفر از مسوولان نظام و انجام جنایات بی شمار، چون در راستای اهداف و منافع امریكا و همدستانش هستند از لیست تروریستها خارج شده اند.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی اظهار داشت: سفر رهبر معظم انقلاب به استانها منشاء خیرات و بركات فراوانی برای آن مناطق است.

مصلح اضافه كرد: مهمترین دستاوردهای سفر رهبری به استانها نمایش پیوند مستحكم، قلبی و معنوی بین رهبر و امت است و حضور ایشان باعث ایجاد شور و نشاط می شود.

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه و روز ازدواج یادآور شد: ازدواج در سنت امری قدسی و مقدس است و بر همه ما فرض است كه در جامعه ی امروز و با توجه به نیاز جوانان به گسترش فرهنگ ازدواج آسان، در حد توان در این راه قدم برداریم.

مصلح اضافه كرد: تجسس و عیب جویی امور شخصی مردم از بلاهای اجتماعی است كه باعث هتك آبروی افراد و اشاعه گناه در جامعه می شود.

7213/629