۲۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۴:۱۲
کد خبر: 80366742
T T
۰ نفر
امام جمعه بجنورد از استقبال پرشور مردم خراسان شمالي از رهبر قدرداني كرد

بجنورد - امام جمعه بجنورد از استقبال پرشور مردم ولايتمدار خراسان شمالي از رهبر معظم انقلاب در روز ورود معظم له به اين استان قدرداني كرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'ابوالقاسم یعقوبی' در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد، گفت: شما مردم ولایتمدار این استان در روز استقبال از رهبری، حضوری معنی دار و دشمن شكن را رقم زدید.

وی افزود: خبر حضور پرشور شما را در برنامه استقبال از معظم له، لحظه به لحظه مردم دنیا پیگیری می كردند و به خلق این حماسه ماندگار در تاریخ، دوست و دشمن اعتراف كردند.

امام جمعه بجنورد گفت: مردم ولایتمدار خراسان شمالی با خلق این حماسه ماندگار به كسانی كه جایگاه ولایت فقیه را نمی شناسند فهماندند كه ولایت فقیه بر دل ها حاكم است و نیازی به زر و زور ندارد.

حجت الاسلام یعقوبی سفر رهبری به خطه خراسان شمالی را بسیار پربركت دانست و افزود: معظم له سفر پرخیر و بركتشان را در روز مخصوص به امام هشتم (ع) به این خطه آغاز كردند و هشت روز حضور در این استان، نعمت بزرگی است كه نصیب ما شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین نماز جمعه این هفته بجنورد با حضور انبوه نمازگزاران در محل مسجد 'انقلاب' این شهر برگزار شد. ك/2

623/626