۲۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۴:۰۰
کد خبر: 80366723
T T
۰ نفر
مدير باشگاه ذوب آهن اصفهان: درخواست فرهاد كاظمي قابل بررسي است

اصفهان - مديرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: درخواست 'فرهاد كاظمي' مبني بر جذب سه بازيكن جديد براي تيم فوتبال اين باشگاه قابل بررسي است.

'خسرو ابراهیمی' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: درخواست 'فرهاد كاظمی' مبنی بر جذب چند بازیكن كه در گفت و گو با رسانه ها عنوان شد، در كمیته فنی باشگاه بررسی خواهد شد و چنانچه زمینه جذب بازیكنان جدید در شرایط فعلی امكانپذیر باشد، این كار را انجام می دهیم.

وی با بیان اینكه در فهرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، سه جای خالی داریم، افزود: در صورتیكه نتوانیم بازیكن جدیدی را پیش از نیم فصل به تركیب تیم خود اضافه كنیم، در نیم فصل این كار را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با رد حضور تیم والیبال این باشگاه در لیگ دسته یك باشگاه های ایران تصریح كرد: هیات مدیره باشگاه بر سرمایه گذاری در رشته های والیبال و هندبال كه پیش از این در باشگاه فعال بودند، تاكید دارد و از این رو مدرسه والیبال خود كه مدتی تعطیل شده بود را مجددا فعال كردیم.

وی در عین حال اظهار داشت: در صورتیكه شرایط حضور بازیكنان تیم مدرسه والیبال ذوب آهن اصفهان در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های كشور فراهم شود، به طور قطع این تیم در این مسابقات شركت خواهد كرد.

ابراهیمی در باره وضعیت تیم هندبال باشگاه ذوب آهن اصفهان

نیز گفت: به احتمال زیاد در رده سنی جوانان و با تشكیل تیم ذوب آهن نوین در مسابقات هندبال لیگ دسته یك باشگاه های ایران

فعالیت خواهیم كرد.

ت/7132/1011

ورزشی. ** 1589 **
۰ نفر