امام جمعه و فرماندار صحنه مردم را به شركت در راهپيمايي دعوت كردند

كرمانشاه - امام جمعه، سرپرست فرمانداري، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ساير ادارات شهرستان صحنه روز سه شنبه با صدور بيانيه اي مشترك از مردم براي شركت در راهپيمايي عليه هتك حرمت به ساحت پيامبر اكرم (ص) و مقدسات اسلامي دعوت كردند.

به گزارش ایرنا در این بیانیه آمده است: در پی اقدام بی شرمانه و نفرت انگیز دشمنان اسلام با اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) كه نشان دهنده عمق كینه آنان به اسلام و مقدسات آن می باشد، دل میلیاردها مسلمان و معتقدین به ادیان الهی را در سراسر عالم جریحه دار ساخت.

در ادامه این بیانیه ضمن محكومیت این اقدام اهانت آمیز، آمده است: بی تردید این اقدام موهن و لكه همیشه ننگ بر پیشانی مدعیان دروغین آزادی عقیده و ادیان، اتفاق كوچكی نبود كه مسلمانان در برابر آن بی تفاوت بوده و با سكوت از كنار آن بگذرند؛ چرا كه هرگونه كوتاهی و مماشات در مقابل این اقدام سخیف رذل پیشگان تاریخ خیانت به اسلام و قرآن بوده و جری تر شدن عاملان و مسببان این جنایت ننگین را به دنبال خواهد داشت.

این بیانیه افزوده است: بی شك شركت مردم مومن و ولایتمدار شهرستان صحنه در راهپیمایی فردا (چهارشنبه)، وفاداری، عشق و محبت خود را در دفاع از ساحت نبی مكرم اسلام و محكوم كردن توطئه دشمنان اسلام نشان خواهد داد و بار دیگر حماسه باشكوهی از اتحاد، بصیرت و دشمن شناسی مردم این خطه ایران اسلامی را با شعارهای لبیك یا رسوال الله، مرگ بر آمریكا و اسراییل به نمایش خواهند گذاشت.

در پایان این بیانیه عنوان شده است: راهپیمایی اعتراضی مردم شهرستان صحنه در محكومیت این اقدام اهانت آمیز، چهارشنبه ساعت 11 از ابتدای خیابان مولوی مقابل اداره امور آب به طرف میدان مولوی برگزار خواهد شد.

567