۱۸ مهر ۱۳۹۱، ۱۸:۴۵
کد خبر: 80363014
T T
۰ نفر
جانشين فرمانده سپاه: كشور از مرحله سخت عبور كرده است

شيراز - جانشين فرماندهي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به تبليغات روز افزون دشمن گفت: كشور از مرحله سخت عبور كرده‌ و اين تبليغات دشمن در شرايط فعلي از روي ياس و در واقع يك بلوف سياسي بيش نيست.

به گزارش ایرنا، سردار پاسدار حسین سلامی سه شنبه در سومین كنگره شهدای فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شیراز افزود: افزون بر سه دهه است كه دشمن را خوب شناخته‌ایم و ثانیه به ثانیه او را را با تمام سناریوهایش دنبال كرده‌ایم .

وی با اشاره به اینكه دشمن را از خود او بهتر می‌شناسیم و حنای او دیگر برای ما رنگی ندارد اظهار داشت : با شناخت كافی كه از قدرت نظامی دشمن پیدا كرده ایم در صورت حماقت ، برای آن تدارك ویژه در نظر گرفته ایم .

جانشین فرمانده كل سپاه اظهار داشت : دشمن باید اگاه باشد كه دیگر سیاست‌های تكراری و نخ‌نما و سلاح‌هایی كه برای ملت ایران به اسباب بازی كودكان می‌ماند دیگر در روحیه ملت ایران اسلامی اثرگذار نیست .

سردار سلامی با بیان این مطلب كه 10 درصد انرژی جهان در اختیار ملت ایران و بر 70 درصد آن نیز تسلط داریم ابراز داشت : تمام فشاری كه جهان غرب و آمریكا این روزها بر ملت ایران اسلامی واردمی آورند به دلیل این هست كه آمریكا تا شش سال و انگلیس تا سه سال دیگر نفت ندارند.

وی با بیان اینكه چنین تحریمی كه بر ملت ما صورت گرفته در طول تاریخ بشریت سابقه ندارد افزود: ولی این تحریم ها برای دنیای استكباری هیچ تاثیر و سودی بدنبال نداشته است و مردم ما روز به روز قوی تر از گذشته بر ارزشهای الهی و اسلامی پافشاری می كنند.

جانشین فرمانده سپاه گفت: ملت ما اموخته كه بدون تكیه بر جهان خود را اداره نماید و اگر اراده كنیم نیز در همین وضعیت نیز قادریم دشمن را بحران‌زده كنیم.

سردار سلامی گفت : هرچند كه ملت ایران نمی‌خواهد ملت‌های دیگر را زیر فشار قرار دهد اما اگر همچنان بر فشار به ایران ادامه دهند موج دوم مقاومت ملت ایران پایه‌های آنان را درهم می‌شكند.

وی با تاكید بر اینكه شهدا سرمایه‌های جاودانی ملت ایران هستند، ابراز داشت : كوچه و خیابان كشورهایی كه از داشتن چنین سرمایه‌ای محروم هستند زیر چكمه بیگانگان است و بیگانگان برای سرنوشت آنها تصمیم می‌گیرند.

وی افزود : شهدا برای ما عزت و عظمتی آفریدند كه با سینه‌های ستبر و سربلند در خاك خود زندگی كنیم و بر سرنوشت خود حاكم شویم.ك/2

7374/667