حسن هدايتي، تيم فوتبال گهر را با همان شرايط شهرداري دورود در اختيار گرفته است

خرم آباد - مدير اجرايي تيم فوتبال گهر زاگرس دورود(استيل آذين) با تشريح شرايط فعلي اين تيم، گفت: حسن هدايتي با همان شرايط ، تعهدات و توافقات شهرداري دورود، تيم گهر را در اختيار گرفته و مديريت خواهند كرد.

اسماعیل حیدرپور روز سه شنبه در یك گفت وگویی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: آقای هدایتی متعهد شده اند كه با همان 50 میلیارد ریال تعهد قبلی شهرداری، هزینه های تیم شامل بازیكنان، مربی را تا پایان فصل تامین و پرداخت كنند.

به گفته وی، متاسفانه عملی نشدن تعهدات و توافقات مربوطه از سوی شهرداری دورود به عنوان مالك تیم برغم حمایت ها و پشتیبانی های موثر مدیریت ارشد استان لرستان، مشكلات زیادی را برای تیم ایجاد كرده بود.

وی اظهار داشت: این مشكلات به حدی بود كه تیم فوتبال در دو مقطع به طور كلی تعطیل شد و به همین دلیل انگیزه ، توان و روحیه بازیكنان و مجموعه تیم نیز بشدت كاهش یافته بود.

وی افزود: درچنین شرایطی با حمایت ، پیگیری و رایزنی استانداری لرستان، دادستانی به عنوان ناظر تیم و مجموعه مدیران تیم، زمینه برای حضور حسن هدایتی دراین باشگاه فراهم شد كه این مهم نوید رفع مشكلات و تداوم موفقیت های این تیم در لیگ برتر را می دهد.

حیدرپور در خصوص سرمربی جدید تیم نیز گفت: چند گزینه برای این مسئولیت مطرح بودند كه ظاهرا در نهایت 'پرویز مظلومی' از سوی آقای هدایتی انتخاب و به عنوان سرمربی تیم منصوب شده است.

مدیر اجرایی تیم فوتبال گهر در خصوص انتصاب آیت الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه نیز گفت: هنوز به صورت رسمی دراین خصوص چیزی اعلام نشده، اما این موضوع در اختیار شخص مالك تیم است و ایشان دراین زمینه بررسی و اقدام خواهند كرد.

وی در ادامه در خصوص همكاری خود با این تیم نیز گفت: من هم مانند بازیكنان با این تیم قرارداد همكاری دارم كه در روزهای آینده طی نشستی با آقای هدایتی موضوع را بررسی و در خصوص ادامه و یا قطع همكاری با باشگاه اعلام نظر خواهیم كرد.

حیدرپور همچنین با تشكر از حمایت های رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، افزود: ایشان به منظور رفع مشكلات مالی بازیكنان و تیم گهر، مبلغی را به عنوان قرض در اختیار باشگاه قرار دادند كه با استفاده از این پول، مطالبات

معوق بازیكنان(20درصد قرارداد و قسط اول دستمزد) به آنها پرداخت شد.

حیدرپور با تقدیرو تشكر از حمایت های گسترده مردم استان لرستان به خصوص شهرستان دورود، اظهار داشت: تیم گهر با توجه به همین حمایت ها و با تحمل مشكلات و كاستی های زیاد، موفق به صعود به لیگ برتر شد كه دراین میان باید از حمایت ها، اقدامات و تلاش های ویژه استاندار لرستان به صورت ویژه تشكر كرد.

وی افزود: این تیم به همین دلیل حضور موفقی در آغاز لیگ برتر داشت كه متاسفانه عملی نشدن تعهدات شهرداری دورود به عنوان مالك ، موجب شد تا روندی نزولی بر این تیم حاكم شود.

وی افزود: البته در شرایط جدید و رفع مشكلات مالی، به طور حتم دوباره شاهد اوج گیری و موفقیت بیشتر و بهتر تیم در رقابت های لیگ خواهیم بود.

مدیر اجرایی تیم گهر همچنین در خصوص تغییر نام گهر به استیل آذین، افزود: گهر یكی از اسامی مورد توجه و علاقه مردم لرستان است و امروز این نام در تیم فوتبال به عنوان برند این استان، یك هویت منطقه ای و استانی پیدا كرده است.

وی گفت: من نیز همچون مردم لرستان، دورود و علاقه مندان این تیم، از آقای هدایتی درخواست می كنم كه نام گهر از اسم تیم حذف نشود كه دراین زمینه می توان نام آنرا به گهر استیل آذین تغییر داد.

وی افزود: تمام تلاش و خواست ما موفقیت این تیم و ادامه حضور آن در لیگ به عنوان نماینده استان لرستان است و دراین زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم كرد.

1625