۱۸ مهر ۱۳۹۱، ۱۴:۱۰
کد خبر: 80362523
T T
۰ نفر
وزير راه و شهرسازي: كاهش تورم از مهمترين دستاوريهاي مسكن مهر است

وزير راه و شهرسازي كاهش تورم و رونق اقتصادي را از مهمترين دستاوردهاي مسكن مهر برشمرد و افزود: رفع دغدغه مردم و تامين زمين، تحكيم بنيان خانواده از مهمترين اهداف دولت در ساخت مسكن مهر بود.

'علی نیكزاد' امروز در جمع مردم قاین با بیان اینكه بنیان خانواده مقدسترین نهاد در دین مبین اسلام است افزود: ساخت مسكن مهر موجب تسهیل امر ازدواج و ایجاد ندگی پاك در جامعه می شود.

وی اعطای وام قرض الحسنه و واگذاری زمین رایگان را از اقدامات دولت نهم و دهم در ساخت مسكن مهر ذكر كرد و گفت: تاكنون 900 میلیارد تومان در بخش مسكن مهر در خراسان جنوبی سرمایه گذاری شده است.

وی خاطرنشان كرد: شكل گیری شهرها حدود 20 سال به طول می انجامد در حالی كه چنین امكاناتی در دولت نهم و دهم در شهركهای مسكن مهر تعبیه شد.

نیكزاد با بیان اینكه دشمنی استكبار و شیطان بزرگ با جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب بوده است، اظهار داشت: امرو زاین دشمنی در جنگ تمام عیار اقتصادی ادامه دارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این شرایط بحث مسكن مهر در دولت نهم شكل گرفت و در دولت دهم به سرعت شتاب گرفت كه یك اقدام بسیار انسانی و اسلامی بود.

وی همچنین یادآور شد: قاین در اوج قله ساخت مسكن مهر قرار گرفته و امیدواریم با ساخت واحدهای مسكونی مهر دغدغه مردم برای خانه دار شدن برطرف شود.

وی تاكید كرد: امروز به بركت خون شهیدان توانسته ایم خواسته و دغدغه مقام معظم رهبری در بحث مسكن مهر و خانه دار شدن مردم را پاسخ گوییم.665/110