۱۸ مهر ۱۳۹۱، ۱۴:۰۲
کد خبر: 80362488
T T
۰ نفر
نمايشگاه آثار هنري كودكان در كانون پرورش فكري قصرشيرين برپا شد

قصرشيرين - نمايشگاه آثار هنري و دستي كودكان و نوجوانان قصرشيرين روز سه شنبه در كانون پرورش فكري كودك و نوجوان اين شهرستان برپا شد.

مدیركانون پرورش فكری كودك و نوجوان قصرشیرین در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی كودك به مدت 10 روز دایر است و روزانه دانش آموزان مدارس به اتفاق اولیا با حضور در كانون از این آثار دیدن می كنند.

'مهناز افشاری' افزود: آثار هنری تهیه شده از مواد دور ریختنی، نقاشی، سفال، كاردستی، طراحی و خوشنویسی، قصه نویسی و نشریه دیواری و كارت پستال سازی است كه بازدیدكنندگان و علاقه مندان با حضور در این نمایشگاه می توانند از آنها دیدن كنند.

وی با بیان اینكه هم اكنون كانون پرورش فكری قصرشیرین یك هزار و 441 نفر عضو دارد، گفت: از این تعداد 837 نفر دختر و 603 نفر را پسران تشكیل می دهند.

وی گفت: سال گذشته مركز كانون پرورش فكری كودك و نوجوان قصرشیرین از مراكز برتر و نمونه استانی بود و 16 عضو برگزیده این مركز در مسابقات بین المللی جشنواره های مختلف كودك معرف تلاش های مربیان این مركز در تعلیم و آموزش مهارت های مختلف به اعضای كانون می باشد.

وی افزود: كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در سال های اخیر و در راستای همگام شدن با فناوری‌ روز در عرصه خدمات فرهنگی و تربیتی حركت های مهم و ارزنده انجام‌ داده است.

وی اضافه كرد: برای ترویج فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی باید برای همه سطوح، برنامه‌های فرهنگی تدوین و به صورت اصولی در جامعه اجرا شود.

افشاری با اشاره به این كه كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان متولی پرورش استعدادهای كودكان و نوجوانان جامعه است، ادامه داد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی باید به میل و نیاز كودكان و نوجوانان توجه شود و نیز پاسخگویی اصولی به نیازهای مخاطبان باید مدبرانه باشد.

1234/567