بازگشت شموشك به روزهاي پرشكوه گذشته،نيازمند حمايت بيشتر هواداران است

ساري - سرمربي تيم فوتبال شموشك نوشهر گفت : تماشاگران ، سرمايه اصلي اين تيم قديمي و ريشه دار فوتبال كشور به شمار مي روند و براي بازگشت به روزهاي پرشكوه گذشته ، نيازمند حمايت بيشتر آنان هستيم.

' حسین مسگر ساروی ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم شموشك در سال های گذشته روند نزولی و نامناسبی را پشت سر گذاشت ، اما امیدواریم با حمایت هواداران و اجرای برنامه های تدوین شده باشگاه ، به سطح اول فوتبال كشور بازگردیم.

وی بیان داشت : در این فصل رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال كشور از بازیكنان جوان و بومی استفاده كردیم و امیدواریم با بهره مندی از انگیزه فراوان آنان ، به لیگ دسته اول فوتبال كشور صعود كنیم.

سرمربی تیم فوتبال شموشك نوشهر گفت : در رقابت های این فصل ، به دلیل مشكلات تیم های دیگر ، دو بازی خود را برگزار نكرده ایم كه سبب شد بازیكنان شموشك در شرایط بازی قرار نداشته باشند.

وی افزود : برای حل این مشكل برگزاری چند مسابقه دوستانه را هفته های گذشته در دستور كار قرار داده بودیم.

مسگر ساروی در عین حال از قطعی شدن حكم فدراسیون فوتبال مبنی بر پیروزی تیم شموشك مقابل استقلال ساری در هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال كشور خبر داد و گفت : فدراسیون فوتبال به دلیل مشكلات مدیریتی كه مانع حضور تیم استقلال ساری در زمین مسابقه شده بود ، این حكم را صادر و ابلاغ كرد.

سرمربی تیم فوتبال شموشك نوشهر شكست هفته گذشته تیمش مقابل تیم ' سپیدرود '

رشت را ' ناباورانه ' توصیف كرد و مدعی شد : اگر در آن دیدار می توانستیم از موقعیت های گلزنی بخوبی استفاده كنیم ، رشت را با برتری قاطع ترك می كردیم.

وی به برگزاری دیدار امروز تیم شموشك مقابل ' مس سونگون ' تبریز اشاره كرد و گفت : از این تیم تبریزی اطلاعات مناسبی داریم و امیداوریم با استفاده از نقاط ضعف این تیم ، مقابل دیدگان تماشاگران نوشهری ، سه امتیاز این دیدار را كسب كنیم.ك/3

7331/1654