۱۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۴۷
کد خبر: 80360518
T T
۰ نفر
يكصد نوع خدمت پستي به مردم و سازمان ها ارائه مي شود

همدان- مديركل پست همدان گفت: در حال حاضر بيش از يكصد نوع خدمت پستي در اين استان به مردم و سازمان ها ارائه مي شود.

'حمید بهنامی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخشی از خدمات پستی با عقد 300 قرارداد با ادارات، سازمان ها و شركت های مختلف در سطح استان از قبیل قرائت كنتور و توزیع قبوض شركت های خدمات رسان ،پست مستقیم ،پست تبلیغ ، پست لجستیك و توزیع اخطاریه موسسات مالی واعتباری است.

وی با بیان اینكه پست ویژه تازه ترین خدمت پستی است كه با اقبال متقاضیان مواجه ونیاز آنان را برطرف كرده است، گفت: انجام نیابتی خدمات دستگاه‌ها توسط پست در بحث پیشخوان دولت براساس تفاهم‌نامه های منعقد شده بین پست و سازمان ها علاوه بر كاهش مراجعات حضوری به سازمان‌ها، باعث شده تا ارائه خدمات بدین روش، رفاه وآسایش مردم را به دنبال داشته باشد.

وی بیان كرد: مدیران سازمان ها بدانند كه با تعرفه‌های مناسب خدمات پستی ، یكی از راه‌های رسیدن به بهره‌وری ، استفاده از خدمات حرفه‌ای پست است و در این خصوص نیز 10 قرارداد با سازمان های این استان منعقد شده است.

مدیر كل پست استان همدان اعلام كرد: راه اندازی 38 خط حمل و نقل مرسولات روستائی نشان دهنده توجه به اهالی و ساكنان مناطق روستایی این استان است.

بهنامی بیان كرد: ایجاد باجه های ارائه دهنده خدمات اینترنتی ، هوشمند كردن صنادیق پستی منصوب در سطح شهر،هوشمند كردن صنادیق شخصی ، تهیه ونصب سیستم GPS بر روی خودروهای حمل ونقل محمولات پستی خطوط برون استانی ودرون استانی ، تهیه ونصب سیستم GPS برروی موتورسیكلت نامه رسانان در همدان از اقداماتی است كه پست این استان در زمینه فناوری اطلاعات انجام داده است.

وی نصب پلاك در اماكن شهری و روستائی ، به روز كردن اطلاعات اماكن شهری و روستائی، ارائه تائیدیه كدپستی 10 رقمی به متقاضیان ، نصب صندوق پستی درب منازل در سطح شهر های استان، ایجاد بازار الكترونیك به منظور خرید و فروش كالا و خدمات شهروندان از طریق اینترنت ازدیگر فعالیت های پست همدان است.

7525/576