هتك حرمت پيامبر اسلام (ص) اهانتي بزرگ به بشريت است

زاهدان – امام جمعه موقت زاهدان گفت: انتشار فيلم آمريكايي- صهيونيستي و هتك حرمت پيامبر اسلام (ص) نه تنها توهين به بيش از يك ميليارد مسلمان است بلكه اهانتي بزرگ به بشريت محسوب مي شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'ابراهیم حمیدی' در بین مردم شیعه و سنی معترض نسبت به حركت توهین آمیز غرب علیه پیامبر اسلام (ص) افزود: نبی مكرم اسلام كه در قرآن از ایشان 'رحمت للعالمین' یاد شده و پیام آور صلح، دوستی، برادری، برابری است، نه تنها برای مسلمانان بلكه برای همه انسانها مایه رحمت و بركت است.

وی بیان كرد: هتك حرمت مقام مقدس پیامبر اسلام (ص) نه تنها اهانت به همه مسلمانانی است كه عشق نبی مكرم اسلام در دل دارند بلكه اهانت به انسانیت، آزادگی و آزادی خواهان جهان است.

او اظهار داشت: استكبار جهانی بداند مسلمانان، بشریت و آزادی خواهان در مقابل توهین به مقدسات، نبی مكرم (ص)، قرآن مجید و انبیا الهی سكوت نخواهند كرد و این حركت مذبوحانه را با مشتهای گره كرده محكوم می كنند.

رییس كل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: استكبار جهانی امروز طی فرآیندی به جنگ تمام عیار با اسلام برخاسته است و از هیچ كوششی برای منزوی كردن اسلام فروگذاری نمی كند.

حمیدی افزود: این اعمال ناشایست ذره ای از بزرگی و منزلت پیامبر اسلام (ص) نخواهند كاست بلكه در نهایت توهین كنندگان به مقام آن حضرت شرمنده خواهند شد و با خواری و ذلت از دنیا خواهند رفت.

وی هشدار داد: مسلمانان آگاه باشند كه استكبار جهانی و آمریكای جنایتكار درصدد نشان دادن چهره ای خشن از اسلام هستند، لذا برای رسیدن به اهداف خود خشونت ها و اعمال تروریستی را به مسلمانان نسبت می دهند.

او بیان كرد: این فیلم موهن انقلاب بزرگی در جهان اسلام بوجود آورد و باعث وحدت بیشتر مسلمانان و تثبیت بیداری اسلامی در جهان شد و جهانیان در مقابل این حركت مذبوحانه به نشانه اعتراض بپاخاستند.

وی شعارهای مستكبران را پوچ دانست و از مردم خواست تا وحدت و همدلی خود را بیش از پیش ارتقا دهند و فریب استكبار را نخورند.

به گزارش ایرنا، معاونین استاندار سیستان و بلوچستان، مسوولان دستگاههای اجرایی، سران طوایف و قبایل، علمای شیعه و سنی، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردمی امروز صبح با سر دادن شعارهایی در محكومیت تولید و انتشار فیلم آمریكایی- صهیونیستی هتك حرمت پیامبر اسلام (ص) مسیر میدان آزادی تا میدان نماز زاهدان را راهپیمایی كردند.

در پایان این راهپیمایی قطع نامه محكومیت حركت مذبوحانه استكبار روخوانی و پرچم آمریكا و صهیونیست به آتش كشیده شد.

7315/7437